וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות השיפור: הפועל ירושלים שוקלת לשחרר את ג'וזף ג'ונס

2.2.2015 / 12:59

הסנטר, שסיים כקלע הבולט של האדומים מול אשדוד, עלול לעזוב אם יימצא חיזוק. פרנקו מודה: "בנקודת הזמן הזאת, כל משחק עשוי להתפתח באופן בלתי צפוי". טימור: "עם כל יום שחולף המשבר עובר"

one

בהפועל ירושלים מרוצים מהניצחון אמש (ראשון) על אשדוד 68:78. בירושלים רוצים להמשיך במומנטום החיובי ולהגיע בכושר טוב לקראת גמר הגביע בחודש הבא, אבל שוקלים לערוך שינויים. ג'וזף ג'ונס, אמנם הצטיין אמש, אולם כפי שכבר פורסם בוואלה! ספורט, היו בקבוצה דעות שונות לגבי השחקן הגבוה שיש לשחרר - הוא או טוני גפני. לאחרונה הנטייה בקבוצה היא לשחרר את ג'ונס, אם יימצא חיזוק אחר לסגל.

המאמן דני פרנקו הבהיר אמש כי "בנקודות הזמן הזאת עבורנו, כל משחק בליגה הוא בלתי צפוי מבחינת התוצאה. מאוד חשוב לנו לייצר הגנה ואגרסיביות כי זה מה שיביא אותנו העונה להישגים".

פרנקו הוסיף: ירושלים מתמודדת עם כל הקבוצות בליגה, לכל קבוצה יש עליות ומורדות תוך כדי עונה, אין משחק שהוא כמעט בלתי אפשרי , אבל אני חושב שלכל משחק שאנחנו באים הפועל ירושלים פייבוריטית".

ג'וזף ג'ונס שחקן הפועל ירושלים. אדריאן הרבשטיין
לא מצליח להרשים. ג'ונס/אדריאן הרבשטיין

בר טימור התייחס לניצחון של קבוצתו אמש: "זה היה משחק קשה. אשדוד היא קבוצה טובה, התקשינו והחטאנו זריקות פנויות טובות. ברבע השלישי היתה לנו ריצה ועשינו את זה טוב, הכי חשוב שיצאנו עם ניצחון. אני מדבר בשל כולם בקבוצה שחושבים שאשדוד היא קבוצה טובה, כך שלא הפתיע אותי שהיה קשה מולם. המיקום שלהם מטעה. לא ציפינו למשחק קל, ואני שמח שהשגנו ניצחון".

לשאלה האם המשבר מאחורי הפועל ירושלים, השיב טימור: "כל יום שעובר אנחנו שמים את זה מאחורינו. עם זאת, בכל משחק ומשחק נצטרך להוכיח שאנחנו עושים את העבודה, כל יום צריך להיבחן מחדש".

על הפציעה ותחושותיו מהיכולת שלו העונה אמר הגארד: "אני מרגיש טוב מאוד, אני מאמין שאוכל לתת יותר. זו רק אמצע העונה ואני מאמין שאוכל לתת יותר. יש כאן הרבה שחקנים טובים, הכי חושב שירושלים תנצח ואהיה חלק מזה. כל עוד זה קורה אני מאושר".

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

עוד באותו נושא

ניצחונות חוץ להפועל ירושלים והפועל תל אביב במחזור ה-18

לכתבה המלאה
שחקן הפועל ירושלים בר טימור מול שחקן הפועל חולון שלומי הרוש. ברני ארדוב
מתאקלם. בר טימור/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully