וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסקר רוברטסון מצטרף למאבק למען לגליזציה של סמים קלים

כוכב ה-NBA האגדי, שנאבק בעבר בסרטן הערמונית, חבר לקבוצת פעילים חברתיים ששמו למטרה לקדם חוקים שיאפשרו שימוש בקנאביס רפואי וצריכה עצמית באוהיו השמרנית: "מכיר את זה מקרוב"

כדורסלן העבר אוסקר רוברטסון. AP
תוכניות גדולות. רוברטסון/AP

אוסקר רוברטסון זכור לכולנו כאחד מגדולי השחקנים ב-NBA בכל הזמנים, מהפכן של ממש שממרום 203 סנטימטריו הצטיין דווקא בעמדת הרכז. כיום, לעת זקנה, ביג או מתכנן מהפכה נוספת, הפעם חברתית: לגליזציה של סמים קלים באוהיו, המדינה בה הוא מתגורר מאז פרישתו מכדורסל. התקשורת האמריקאית מפרסמת היום (שני) כי רוברטסון חבר לקבוצה של משקיעים שמנסה להעביר חוקים שיתירו שימוש בקנאביס רפואי וכן יאפשרו צריכה עצמית של מריחואנה באוהיו, שנחשבת לאחת המדינות השמרניות בארצות הברית בנושא זה.

רוברטסון, בן 76 כיום, החלים מסרטן הערמונית לפני כמה שנים אחרי שעבר טיפולים קשים ואינטנסיביים. הוא הביע לא אחת את דעותיו בסוגיה הסבוכה הזו וסיפק ציטוטים חד משמעיים. "זו פשוט תחושה איומה כשיש מישהו שחולה בסרטן או מחלה קשה אחרת, ופשוט אין אפשרות לטפל בו ולהקל על הכאבים שלו. אני מכיר את זה מקרוב".

אם התוכנית של רוברטסון וחבריו תצא לפועל והשימוש בסמים קלים יהיה מותר באוהיו, אולי דיוויד בלאט, מי יודע, יוכל קצת להתפרע.

לברון ג'יימס שחקן קליבלנד קאבלירס עם קווין לאב. רויטרס
שחקני קליבלנד ירוויחו? לברון/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully