וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עופר עיני על הסכם השיווק: "כדי להפוך את הכדורגל למקצועני, צריך להשקיע משאבי ענק"

הוצג הסכם השיווק החדש של ההתאחדות לכדורגל, היו"ר עופר עיני מקווה לרפורמה: "צריך לעשות שינויים אמיתיים בכל המערכות. נעשה תוכנית הבראה ונעמוד ביעדים. רוצים שהענף יתרומם"

לימור לבנת שרת הספורט עם עופר עיני יושב ראש ההתאחדות לכדורגל. ברני ארדוב
מציגים את ההסכם. לימור לבנת ועופר עיני/ברני ארדוב

במשרד הספורט קיימו הבוקר (שני) מסיבת עיתונאים בה הציגו את הסכם השיווק החדש שנחתם עם ההתאחדות לכדורגל ומנהלת ליגת העל, בהשתתפות השרה לימור לבנת, יושב ראש ההתאחדות עפר עיני, יושב ראש המנהלת יורם באומן, מנכ"ל הטוטו איציק לארי וראש אגף התקציבים במשרד האוצר אמיר לוי.

הסכם השיווק הקודם, שהיה במחלוקת, קבע שלהתאחדות ולמנהלת יועברו 80 מיליון שקל, ועל פי המתווה החדש הסכום יופחת ל-58 מיליון שקל, ומאידך המדינה, משרד האוצר, משרד הספורט והמועצה העליונה יתמכו בכדורגל ב-31 מיליון שקל נוספים, כך שבשורה התחתונה יכלול ההסכם המתגבש סכום של 89 מיליון שקל.

יו"ר ההתאחדות לכדורגל עופר עיני. מגד גוזני
העסק בחובות. עיני/מגד גוזני

עופר עיני על מצבה של ההתאחדות לכדורגל: "הנתונים לא פשוטים. ההתאחדות חייבת מעל ל-60 מיליון שקל. החובות לבנקים הם הגדולים ביותר, 45 מיליון, ויש גם חוב לאופ"א ולספקים. זה מכביד מאוד על התפקוד. אנחנו עושים פעולות לא פשוטות כדי לסיים את השנה בצורה מכובדת.

"בגלל זה אחרי שהטוטו אמר שהם מקצצים את החוזה, ידענו שלא נוכל לעמוד בזה. לכן צריך להודות לטוטו ולאגף התקציבים, וגם למנהלת הליגה. אם אנחנו רוצים שהכדורגל יתרומם, צריך שיתוף פעולה בין כל הגורמים, בין המנהלת, הטוטו וההתאחדות.

"צריך לעשות שינויים אמיתיים בכל המערכות. נעשה תוכנית הבראה ונעמוד ביעדים. האוצר התחייב שילוו אותנו לכל אורך תהליך ההבראה. בנוגע ל-22.8 מיליון שקל (שחסרים) - ייכנס רואה חשבון מטעם הממשלה ויבדוק לעומק את הנושא.

"אם אנחנו רוצים לעשות כדורגל אמיתי שיתחרה ברמה של אירופה, חייבים להשקיע משאבים הרבה יותר גדולים. חסר פה בכדורגל הרבה אלמנטים מקצועיים, שעולים הרבה כסף. מקווה שאנהל את זה נכון, ושכולם יבינו עד כמה חשוב הכדורגל, כמה הוא תורם לחברה, זה דבר חברתי וחינוכי. יש כ-30 או 40 ילדים שמשחקים כדורגל, למה לא 100 אלף? אם ישקיעו קצת יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully