וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דירוג טניס: דודי סלע קפץ 17 שלבים ועלה למקום ה-89 בעולם

ההצלחה באליפות אוסטרליה החזירה את הטניסאי הישראלי הבכיר למאייה הראשונה. שחר פאר התקדמה חמישה שלבים למקום ה-113, יוליה גלושקו טיפסה שבעה מקומות ל-146

הדירוג העולמי החדש שפורסם הבוקר (שני) אחרי תום אליפות אוסטרליה הקפיץ את דודי סלע למקום ה-89. הטניסאי הישראלי שהרשים בגרנד סלאם הראשון של השנה בו נעצר רק בסיבוב השלישי על ידי רפאל נדאל זינק לא פחות מ-17 שלבים, חזר למאייה הראשונה והתייצב בדירוג הטוב ביותר שלו מאז תחילת אוקטובר. שחר פאר עלתה חמישה מקומות למקום ה-113, ויוליה גלושקו התקדמה שבעה שלבים למקום ה-146.

דודי סלע טניסאי ישראלי. Quinn Rooney, GettyImages
הכי גבוה שלו מזה ארבעה חודשים. דודי סלע/GettyImages, Quinn Rooney

בצמרת הדירוג לא נרשם שינוי משמעותי, כשאלוף אוסטרליה הטרי נובאק דג'וקוביץ' הגדיל את יתרונו במקום הראשון על פני רוג'ר פדרר, שהודח כבר בסיבוב השלישי. רפאל נדאל שאיכזב גם הוא במלבורן נותר במקום השלישי, בעוד שאנדי מארי שהעפיל עד לגמר התקדם שני שלבים למקום הרביעי.

קיי נישיקורי עדיין חמישי, מילוש ראוניץ' עלה גם הוא שני שלבים למקום השישי, תומאס ברדיך נותר שביעי, מרין צ'יליץ' עלה למקום השמיני, סטן ואוורינקה שאיבד את תוארו צנח חמישה שלבים למקום התשיעי, ודויד פרר סוגר את העשירייה הראשונה. בין המזנקים הגדולים נמצאים האוסטרלים ניק קיריוס שעלה 18 שלבים למקום ה-35 וברנרד טומיץ' שטיפס גם הוא 18 שלבים למקום ה-48.

אצל הנשים, סרינה וויליאמס בנתה יתרון של מעל 1,500 נקודות בפסגת הדירוג על פני מריה שראפובה כשגברה על הרוסיה בגמר באוסטרליה. סימונה האלפ עדיין במקום השלישי, פטרה קביטובה רביעית, וקרוליין ווזניאקי עלתה שלושה שלבים למקום החמישי. את העשירייה סוגרות לפי הסדר אנה איבנוביץ', ג'יני בושאר, אגניישקה רדוואנסקה, קטיה מקארובה ואנג'ליק קרבר. ונוס וויליאמס טיפסה מהמקום ה-18 למקום ה-11.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully