וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהפועל תל אביב מאושרים: "יש פה קבוצה מיוחדת"

2.2.2015 / 9:33

האדומים הביסו את בני הרצליה למרות רשימה ארוכה של פצועים. מיימון שהצטיין: "אני בא ונותן את הכל, אם זה ב-5 דקות או ב-25 דקות". בקבוצה מפרגנים לתמיר בלאט: "תענוג לראות אותו משחק"

one

הפועל תל אביב חזרה אמש (ראשון) לדרך הניצחונות כשהביסה 71:91 את בני הרצליה בחוץ. הקבוצה של עודד קטש הגיעה להתמודדות באולם היובל חבולה ופצועה - לארי אובאנון סובל ממתיחה בשרירי הבטן והוחלט לתת לו מנוחה, יהונתן שולדבראנד עבר מבחן כשירות ושיחק עם פציעה בכף היד, רביב לימונד נקע את הקרסול בפעם השנייה באימון ביום שבת ואילו דוראנד סקוט חטף עבירה שלישית במהלך הרבע הראשון, ושיחק 10 דקות במצטבר. לנוכח הרשימה הנוכחית, הניצחון של האדומים היה מרשים במיוחד.

"יש פה קבוצה מיוחדת, חבורה אמיתית של גברים", אמרו אמש בקבוצה, "ציפינו למשחק סופר קשה לנוכח רשימת הפצועים, האופטימיות לא הייתה בשמיים ומה קרה בפועל? הצגנו את המשחק הכי טוב שלנו העונה". בהפועל פרגנו לתמיר בלאט, שרשם את משחקו השני העונה בליגת העל, וקלע 3 נקודות בכורה לצד 3 אסיסטים ב-9 דקות, "זה אחד הילדים הכי מיוחדים שיש היום בכדורסל הישראלי. תענוג לראות אותו משחק".

מתן נאור שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
קבוצה מיוחדת. מתן נאור עם שחקני הפועל תל אביב/ברני ארדוב

מי שעוד זכה לשבחים הוא ג'רון מיימון, שרשם את משחקו הטוב ביותר העונה כשקלע 14 נקודות והוסיף 13 ריבאונדים, מתוכם 7 בהתקפה ב-23 דקות בלבד, "המאמן אמר שזה משחק חשוב בשבילנו ושנתחיל את המשחק טוב, התחלנו את המשחק טוב בהגנה מהרבע השני והמשכנו את זה גם לשלישי", אמר מיימון בסיום, "עודד אמר שהם לא סוגרים טוב לריבאונד, וביקש ממני ומיינסי ללכת חזק לריבאונד. אני בא למגרש ונותן את הכל, אני יכול לשחק 5 דקות או 20 דקות, אני בא ונותן הכל, זה כל מה שהצופים מבקשים מאיתנו. אני אוהב את האוהדים, אני שר חלק מהשירים גם בלי לדעת את המילים, האוהדים תומכים בנו גם כשאנחנו לא טובים, הם עושים עבודה טובה בלהיות השחקן השישי שלנו".

בהפועל מאוכזבים מהחלטת מנהלת הליגה לערוך את משחק הליגה נגד מכבי אשדוד ביום שבת, כמה שעות לאחר משחק הכדורגל של המועדון נגד הפועל רעננה.

עוד באותו נושא

יותר מעוד בן של: תמיר בלאט בצעדים הראשונים בכדורסל המקצועני

לכתבה המלאה
תמיר בלאט, א.ס רמת השרון. ברני ארדוב
"תענוג לראות אותו משחק". תמיר בלאט/ברני ארדוב
  • עוד באותו נושא:
  • תמיר בלאט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully