וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורדי קרויף במסר לשחקניו: "יש לכם אחריות גדולה בדרבי הזה"

המנהל המקצועי חרג ממנהגו וערך שיחה קבוצתית לקראת המפגש מול היריבה העירונית (20:55, ערוץ 1): "רוצים לסיים את הדרבי בצורה ספורטיבית ומכובדת, כולנו זוכרים את המראות מהמשחק הקודם"

ברני ארדוב

ג'ורדי קרויף נוהג לשמור מרחק מאסיפות הקבוצה וממעט לשוחח עם שחקני מכבי תל אביב. לרוב הוא משאיר את הבמה לפאקו אייסטרן ומעדיף את השיחות האישיות עם השחקנים כשהוא מרגיש צורך. אבל אתמול (ראשון) חרג קרויף ממנהגו והגיע לקרית שלום כדי לקיים שיחה קצרה לפני האימון.

"יש לכם אחריות גדולה בדרבי הזה", אמר ההולנדי. "יש לכם אחריות גדולה על איך שיתפתח הדרבי הזה ואני מתכוון בעיקר לאיך שהוא יסתיים. כולנו זוכרים את המראות מהמשחק הקודם ואנחנו רוצים לסיים את הדרבי הזה בצורה ספורטיבית ומכובדת בדיוק כפי שהסתיימו משחקי הדרבי לפני האחרון".

20:55, ערוץ 1: מכבי תל אביב - הפועל תל אביב

המנהל המקצועי של מכבי תל אביב ג'ורדי קרויף. ברני ארדוב
תדרוך מבעוד מועד. ג'ורדי קרויף/ברני ארדוב

קרויף בחר לדבר וקרוב לוודאי שאם מיטש גולדהאר היה בארץ גם הוא היה משוחח עם השחקנים. במכבי תל אביב אולי לא נפגעו כמו בהפועל תל אביב (כזכור, חיים רמון מספר שאיבד רוכשים פוטנציאליים בגלל אירועי הדרבי), אבל מבחינת הבעלים הוא עדיין סוחב את מה שהיה בסיבוב הקודם ולמעט הנקודות שקבוצתו איבדה והעונש שספגה, גולדהאר מאוכזב מכך שהאלופה היתה בכלל מעורבת באותו משחק שלא הגיע לסיומו.

הבוקר יגיעו שחקני מכבי תל אביב לאימון קל בקרית שלום כדרכם, ולאחר מכן ייערכו את ההכנה בבית מלון בעיר. ראדה פריצה חוזר לסגל, אבל ברק יצחקי וברק בדש לא יתלבשו. 670 שוטרים וסדרנים יאבטחו את המשחק.

עוד בוואלה!

חווית גלישה וטלוויזיה איכותית בזול? עכשיו זה אפשרי!

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully