וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה: "צדק הציל אותנו הרבה פעמים, הקללות היו מעבר למוגזמות"

2.2.2015 / 7:58

בקרית שמונה חיזקו את הבלם שכבש שני שערים עצמיים: "זה יכול לקרות", וזעמו על הקהל בטדי שתקף את עאבד: "ספג מילים שעדיף לא לחזור עליהן". אבוחצירא ישוחח שוב עם ראשי המועדון

one

אכזבה קשה בקרב אנשי עירוני קרית שמונה אחרי ההפסד אמש (ראשון) לבית"ר ירושלים (3:1). סגנית המוליכה הגיעה למשחק במצב רוח חיובי מאוד אחרי ההעפלה לרבע גמר הגביע, אך במחצית השנייה ניכר היה ש-120 הדקות ששיחקה באמצע השבוע מול מכבי חיפה השפיעו על השחקנים, כשטובראנו פינאס נפצע ונותר על הדשא דקות ארוכות כשהקבוצה נשארה ללא חילופים.

בקרית שמונה משוכנעים שהיו צריכים לגמור את המשחק כבר במחצית הראשונה, ושחקן בקבוצה אמר: "מאז שספגנו היינו עדיפים במחצית הראשונה, אבל לא הצלחנו להכריע וזה לא משהו שמתאים לנו. במחצית השנייה כבר היה קשה הרבה יותר". מי שזכה לחיזוקים מצד חבריו הוא שיר צדק, שלמרות שני השערים העצמיים שכבש ניסה לשדר ביטחון בסיום. "שיר הציל אותנו הרבה פעמים", אמר שחקן אחר בקבוצה. "הוא בלם ענק וזה יכול לקרות. מי שמכיר אותו יודע שהוא כבר עם הראש למעלה".

שחקני קרית שמונה מאוכזבים, שיר צדק (משמאל). ברני ארדוב
"מי שמכיר אותו יודע שהוא כבר עם הראש למעלה". שיר צדק/ברני ארדוב

למרות ההפסד, בקרית שמונה לא מתכוונים להיכנס למרה שחורה ובצוות המקצועי ינסו להרים את השחקנים כבר לקראת המשחק הקרוב מול הפועל פתח תקוה. "אנחנו עדיין רק נקודה מהמקום הראשון", אמר אותו שחקן. "גם אם מכבי תל אביב תנצח בדרבי והפער יהיה ארבע נקודות, הכל פתוח".

מלבד העניין המקצועי, בקרית שמונה עסקו גם בקללות ובגידופים שספג אחמד עאבד, שטען שהקהל הירושלמי קילל אותו על רקע גזעני: "אחמד ספג שם מילים שעדיף אפילו לא לחזור עליהן", אמר אחד מחבריו לקבוצה. "כל שחקן שעבר ליד הקהל זכה לקללות, אבל מה שאמרו לו היה כבר מעבר למוגזם". פרט לפציעה של פינאס, שאת חומרתה יבחנו במועדון היום, סובלים גם עאבד ואדריאן רוצ'ט מהתכווצויות, אך במועדון מעריכים שהם יהיו כשירים לשבת.

לקראת תום מועד ההעברות, אופציית שמעון אבוחצירא עדיין על הפרק. איזי שרצקי כבר העביר את התנאים בהם יהיה מוכן לצרף את החלוץ ששוחרר ממכבי חיפה, וכעת הכדור נמצא בידיים של אבוחצירא. הבעלים מעריך מאוד את החלוץ, שמבחינתו רוצה לחזור לקבוצה איתה זכה באליפות, אלא ששרצקי כבר הבהיר לנציגיו שרק אם יתגמש העסקה תוכל להתבצע. היום צפוי אבוחצירא לשוחח שוב עם ראשי קרית שמונה במטרה לנסות ולקדם את המהלך.

לידיעה הראשונית על האפשרות לחזרת אבוחצירא לקרית שמונה

עוד באותו נושא

אחמד עאבד ספג יריקות וקללות גזעניות מאוהדים של בית"ר ירושלים

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully