וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות איבוד המקום הראשון, שרצקי מתעקש: אין חיזוק בינואר

26.1.2015 / 8:31

הבעלים של קרית שמונה נחוש להמשיך עד סוף העונה עם הסגל הקיים. למרות זאת, מקורבים לאבוחצירא בדקו אפשרות לשידוך מחודש בין הצדדים. קהת: "משחק הגביע נגד מכבי חיפה יהיה חוויה"

one

בעירוני קרית שמונה התאכזבו מאוד מה-1:1 הביתי אתמול (ראשון) נגד בני סכנין, אבל בצוות המקצועי הבהירו שהם מרוצים מהיכולת, בניגוד לכמה משחקים אחרים בחודש האחרון. בתום המחזור ה-19 הקבוצה מהצפון איבדה את המקום הראשון לראשונה מאז המחזור השלישי והבעלים איזי שרצקי נראה מאוכזב מכך.

"אולי עכשיו, כשאנחנו במקום השני, נהיה יותר משוחררים", אמר אחד השחקנים, "אנחנו ממש לא נכנסים למרה שחורה. עשינו תיקו אבל צריך להיכנס לפרופורציות ולהבין שהפער בינינו לבין מכבי תל אביב הוא רק נקודה אחת".

בינתיים שרצקי ממשיך להתעקש לא לחזק את הקבוצה. בתקופה האחרונה הוצעו לבעלים שחקנים רבים, ביניהם כדורגלנים יהודים שמשחקים ברחבי העולם, אך שרצקי מתעקש על כך שהסגל הנוכחי יישאר עד סוף העונה. גורמים בסביבתו של שמעון אבוחצירא בדקו לאחרונה אפשרות שהוא יחזור לקבוצה במדיה הוא כיכב בעבר, אבל בשלב זה העלויות של חלוץ מכבי חיפה גבוהות.

ביום רביעי תתארח קרית שמונה אצל מכבי חיפה למשחק בשמינית גמר גביע המדינה. מחזיקת הגביע תחסר את אדריאן רוצ'ט שהורחק אתמול, אבל זכה לתמיכה מחבריו ומהצוות המקצועי. גם עודד אלקיים ייעדר בגלל צבירת חמישה כרטיסים צהובים ועאהד עזאם או וובה בראון אמורים להחליף אותו בעמדת המגן הימני. רוג'רס קולה סובל מהתכווצות בשריר ובקבוצה מקווים שיהיה כשיר ליום רביעי.

רועי קהת אמר אמש: "איבדנו נקודות חשובות, אבל שיחקנו טוב ואני מקווה שנביא את היכולת של המחצית הראשונה למשחקים הבאים. המשחק בגביע יהיה חוויה. זו משוכה גבוהה מאוד, אבל אם נשחק כמו במחצית הראשונה נגד סכנין, נוכל לעבור שלב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully