וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לואיס אנריקה: "מסי משחק בצד לטובת האיזון, ראפיניה עוד יהיה שחקן מפתח"

מאמן ברצלונה מרוצה אחרי המהפך מול ויאריאל: "סוארס חוזר לעצמו, אינייסטה משחק עכשיו בעמדה הטובה ביותר עבורו". ראפיניה, שניצל עד תום את ההזדמנות שקיבל: "אני יודע עד כמה זה קשה לתפוס מקום בהרכב"

ראפיניה שחקן ברצלונה חוגג עם ליאו מסי, ניימאר. GettyImages
במרכז ההצגה. ראפיניה/GettyImages

בברצלונה חגגו הלילה (בין ראשון לשני) את הניצחון הדרמטי 2:3 על ויאריאל, שהחזיר את בארסה למרחק של נקודה מריאל מדריד שמוליכה את הטבלה עם משחק חסר. הצוללת הצהובה הדהימה פעמיים את הקאמפ נואו כשהוליכה 0:1 ו-1:2, אבל מהפך מהיר של המקומיים סידר להם ניצחון שמיני ברציפות, כשגיבור המשחק היה ראפיניה, הקשר בן ה-22 שפתח בהרכב, כבש שער בכורה בבוגרים והציג יכולת מבטיחה.

"ידענו שיהיה משחק קשה ושהם יריבה חזקה", אמר ראפיניה בסיום. "למזלנו הבקענו במהירות אחרי שנקלענו לפיגור, וכבשנו מיד את השלישי. עם שלושת השחקנים שיש לנו בחלק הקדמי, הכול אפשרי". על היכולת האישית שלו אמר ראפיניה: "זה היה משחק חשוב בשבילי, כי אני יודע עד כמה זה קשה לתפוס מקום בהרכב הראשון".

ראפיניה שחקן ברצלונה מול מריו גספר שחקן ויאריאל. GettyImages
"זה היה משחק חשוב בשבילי". ראפיניה/GettyImages

גם לואיס אנריקה התלהב בסיום מהטריו הקטלני של מסי-ניימאר-סוארס ואמר: "אנחנו מאושרים שיש לנו שחקנים משני משחק כאלה, שלושתם בכושר מיוחד. סוארס חוזר לעצמו וזה חשוב לנו, הוא מגיע למצבים, בינתיים אין לו מזל אבל הוא קרוב לכבוש באופן סדיר. בשלב כלשהו בעונה הוא יתחיל לכבוש שערים חשובים. עבורנו זה קריטי שמישהו ידחוף את הבלמים היריבים לאחור, ואין לי ספק שגם השערים שלו עוד יגיעו".

לגבי התפקוד של מסי במערך אמר אנריקה: "עם מסי זה קל. לטובת האיזון של הקבוצה הוא משחק עכשיו יותר בצד, אבל יש לו את החופש לשחק בכל מקום על המגרש. אנחנו רוצים שהוא ייגע בכדור הרבה". על ההצגה של ראפיניה אמר המאמן: "היה לו משחק שלם מאוד, כמו לאחרים. העונה הוא צריך להתאים את עצמו קצת, אבל אין ספק שהוא יהיה שחקן מפתח עבור בארסה". על תפקודו של אנדרס אינייסטה אמר אנריקה: "כרגע הוא משחק בעמדה הטובה ביותר עבורו, יותר במרכז, ואני מרוצה מאוד מהיכולת שלו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
לואיס סוארס שחקן ברצלונה. GettyImages
"עבורנו זה קריטי שמישהו ידחוף את הבלמים היריבים לאחור". לואיס סוארס/GettyImages

אוסקר סראטה מ-'אל מונדו דפורטיבו' כתב אחרי המשחק: "השער הנפלא של מסי לא נופל מהפצצה לחיבורים של בנזמה יום קודם לכן, וראינו שמספר 10 יודע שבארסה הייתה חייבת את הניצחון הזה. התגובה של הבלאוגרנה לפיגור הכפול הייתה מרשימה, וההפתעה של הצבת ראפיניה בהרכב במקום ראקיטיץ' השתלמה, כשהקשר הצעיר היה אפקטיבי יותר בהתקפה. חבל שרק 60,005 צופים, שיא שלילי העונה, הגיעו לקאמפ נואו. מזג האוויר והשעה המאוחרת הם לא תירוץ למספר כזה מול יריבה מהצמרת שנמצאת בכושר טוב, הרי אפילו במשחק מול קורדובה היו יותר צופים".

* סוכן השחקנים מינו ראיולה, שמשמש בין השאר כסוכנו של זלאטן איברהימוביץ', טען בראיון ב"גאזטה" ש"פפ גווארדיולה הוא חרא בן אדם". ראיולה התייחס ליחס העוין של גוארדיולה לזלאטן בתקופה שלהם בברצלונה. איברהימוביץ' הגדיר את פפ כ"פחדן חסר עמוד שדרה" באוטוביוגרפיה שלו, וסוכנו ראיולה מוסיף: "גוארדיולה היה זה שהביא את זלאטן לברצלונה, אבל אז התייחס אליו רע. הוא מאמן גדול, אבל חרא של בן אדם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully