וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי אוחנה מונה מחדש למאמן נבחרת הנוער: "ממשיך באהבה גדולה"

אחרי שעזב למפלגת הבית היהודי וחזר בו, אוחנה נפגש עם רותם קמר מנכ"ל ההתאחדות והוחזר לתפקידו: "מודה להתאחדות על האמון בי". עופר עיני: "לא היתה לי כוונה להשתמש בפרידה שלו כתירוץ"

אלי אוחנה פרש מרשימת הבית היהודי: "לא צפיתי את הסערה". קובי אליהו
חוזר לנבחרת אחרי גיחה קצרה לנבחרת. אוחנה/קובי אליהו

אלי אוחנה מונה הערב (ראשון) מחדש למאמן נבחרת הנוער. אוחנה, שעבר לפוליטיקה וחזר בו לפני שלושה ימים, נפגש עם מנכ"ל ההתאחדות לכדורגל, רתם קמר ובאישורו של עופר עיני יו"ר ההתאחדות הוא הוחזר לתפקידו.

כזכור, לפני כשבוע הודיע אוחנה על הצטרפותו למפלגת הבית היהודי ואמר כי בנסיבות הללו לא יוכל לשמש עוד בתפקידו כמאמן הנבחרת. שלושה ימים לאחר מכן החליט אוחנה לוותר על הקריירה הפוליטית, עדכן בנושא ישירות את עופר עיני ובמכתב ששלח להתאחדות כתב כי הוא מעוניין להמשיך בתפקידו כמאמן הנבחרת.

הערב, כאמור, סוכם כי אוחנה ימשיך כמאמן נבחרת הנוער עד תום החוזה ביוני 2016. במידה שאוחנה יעזוב את התפקיד קודם לכן, הוא יפצה את ההתאחדות בסכום שנקבע בין הצדדים.

עופר עיני יו"ר ההתאחדות אמר היום: "ההתאחדות לכדורגל היתה ועדיין מרוצה מתפקודו של אוחנה כמאמן נבחרת הנוער, ורואה חשיבות רבה בכך שאחד משחקני העבר הגדולים של הכדורגל הישראלי עובד עם דור העתיד שלנו. לא היתה לי כל כוונה להשתמש בפרידה של שלושה ימים כתירוץ לכך שלא לאפשר לאוחנה להמשיך לאמן את הנבחרת.
אין לי ספק לגבי המחויבות שלו לתפקיד, ואני רוצה לאחל לו בהזדמנות הזאת שוב הצלחה בתפקיד".

אלי אוחנה: "אני רוצה להודות ליו"ר ההתאחדות, עופר עיני ולמנכ"ל ההתאחדות, רתם קמר, על האמון שנתנו בי ועל כך שהיו הוגנים. רציתי לתרום לחברה הישראלית גם בשדה הפוליטי, אבל בנסיבות שנוצרו ובשיח התקשורתי שהתפתח מרגע ההודעה, החלטתי לוותר על המסע הזה. אני ממשיך בנבחרת עם מוטיבציה גדולה והמון אהבה. טוב לי בהתאחדות ובנבחרת הנוער ויש עוד עבודה רבה לטובת עתיד הכדורגל שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully