וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל חולון ניצחה בחוץ את מכבי חיפה 83:85

צפו בתקציר: סל ענק של שלומי הרוש עם הבאזר העניק לחולוניה ניצחון דרמטי ברוממה על סגנית האלופה. עירוני נהריה ניצחה בראשון לציון 79:80 בהארכה, הפועל אילת ניצחה בנס ציונה 65:75

one

המחזור ה-18 בליגת העל נמשך הערב (שני) עם שלושה משחקים נוספים. מכבי חיפה, אחת הקבוצות החמות בליגת העל בשבועות האחרונים, אירחה בביתה את הפועל חולון, שהגיעה לרוממה במומנטום טוב. בתום 40 דקות מותחות היה זה הקפטן של הפועל חולון שלומי הרוש שקלע סל ניצחון עם הבאזר והעניק לקבוצתו ניצחון רביעי בחמשת משחקיהם האחרונים עם 83:85 דרמטי. דרמה נוספת הייתה בראשון לציון, שפגשה את עירוני נהריה. בתום הארכה היו אלה הסגולים שחגגו 79:80 גדול בעיר היין. עירוני נס ציונה לא הצליחה לקטוע את רצף ההפסדים שלה, והפועל אילת הכניעה אותה 65:75.

גארד הפועל חולון שלומי הרוש. מגד גוזני
סל ניצחון ענק שסידר לחולון חגיגה ברוממה. הרוש/מגד גוזני

מכבי חיפה - הפועל חולון 85:83

הדהירה של מכבי חיפה נעצרה בצורה כואבת מול החולונים, שרשמו ניצחון רביעי בחמשת משחקיהם האחרונים בזכות סל אדיר של שלומי הרוש עם הבאזר. המארחת נהנתה מדקות טובות של אלכס צ'וברביץ' ורנה רוז'ו, אבל לא הצליחה לעצור את אייזיק רוזפלט, שסיים עם 9 נקודות ברבע הראשון והוליך את חולון ל-21:22 בתום עשר דקות. ריצת 0:9 של חיפה ברבע השני העבירה את היתרון לידיה, חולון חוותה רצף איבודי כדור והמארחת הוליכה 37:42 במחצית. חולון פתחה טוב את הרבע השלישי ועלתה ל-51:57 אחרי שלשה של שלומי הרוש, צ'וברביץ' ואייק אופייבו דאגו שהרבע יסתיים בשוויון 59:59.

ברבע הרביעי המשחק הפך אגרסיבי יותר, לוח העבירות התמלא, חולון ברחה אבל חיפה הצליחה בכל פעם להשוות וכפתה סיום צמוד. 46.4 שניות לסיום ג'ורדן טיילור קלע אחת משתיים מהקו, וחולון הוליכה 78:81. רנה רוז'ו, מי אם לא הוא, המשיך את המשחק המצוין שלו גם במאני טיים וצימק לחיפה מהקו ל-81:80. טיילור שוב הלך לקו, קלע אחת משתיים לחולון, ו-20 שניות לסיום מורן רוט הרים את רוממה באוויר עם שלשה גדולה שקבעה 82:83. 14 שניות לסיום גוני יזרעאלי נשלח לקו, הוא קלע אחת משתיים והתוצאה הייתה 83:83. חיפה איבדה כדור, שלומי הרוש, הקפטן והלב של חולון, שעט כל הדרך עד לסל וקלע עם הבאזר, חולון רשמה ברוממה 83:85 דרמטי.

קלעו למכבי חיפה: רנה רוז'ו 27 נקודות, 12 ריבאונדים ו-2 אסיסטים, אייק אופייבו 17 ו-8 ריבאונדים, דגן יבזורי 11, אלכס צ'וברביץ' 9 ו-12 ריבאונדים, מורן רוט 7, וויל גרייבס 5, טמיר אריאלי 3, יפתח זיו וחנן קולמן 2 כל אחד.

קלעו להפועל חולון: טוני קרוקר 17 נקודות, גוני יזרעאלי 15, ג'ורדן טיילור ואייזיק רוזפלט 14 כל אחד, דומיניק מגווייר 10, שלומי הרוש 8, שון דניאל 4, שון אוונס 3 ו-7 ריבאונדים.

ג'ורדן טיילור שחקן הפועל חולון מול חנן קולמן שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
קרב גדול וצמוד עד לשנייה האחרונה. ג'ורדן טיילור מול חנן קולמן/אדריאן הרבשטיין

מכבי ראשון לציון - עירוני נהריה 80:79

שרון דרוקר ושחקניו ממשיכים להידרדר ואחרי המפגש עם הסגולים הם רשמו את הפסדם הרביעי בחמשת המחזורים האחרונים. הכתומים היו לאחת מהפתעות העונה בתחילת הדרך, אך בסיבוב השני ממשיכים להיראות לא טוב.
נהריה, מנגד, שבה למסלול הניצחונות אחרי ההפסד למכבי אשדוד במחזור הקודם.

אחרי פתיחה צמודה נהריה עשתה ריצת 2:9 אבל ראשון לציון השיבה בריצת 4:12 בזכות דקות טובות של שון דאוסן ואיזייה סוואן והוליכה 19:20 בום הרבע הראשון. ברבע השני התפתח משחק נדנדה, ונהריה פתחה יתרון קטן בזכות ג'ון וויליאמסון הלוהט. ראשון נתנה פוש קטן וג'רי סמית' קבע 44:44 במחצית. המחצית השנייה הייתה מותחן אחד ארוך עד לסיום. הרבע השלישי הסתיים ב-56:56, וברבע הרביעי אף קבוצה לא הצליחה לברוח ליריבתה. חצי דקה לסיום ג'קי קארמייקל קלע 2 לראשון לציון והשווה ל-73:73, אייל שולמן החטיא שלשה לנהריה, ג'רמיס סמית' החטיא זריקת ניצחון לראשון לציון והזמן החוקי הסתיים ב-73:73. גם ההארכה הייתה צמודה. דאוסן החטיא לראשון לציון כשנותרו 32 שניות לסיום, פרנק רובינסון איבד לנהריה, דאוסן איבד לראשון, מארק ליונס החטיא מהקו לנהריה אבל למארחת לא נותר זמן להגיע למצב זריקה ראוי, ובסיום נהריה ניצחה 79:80.

קלעו למכבי ראשון לציון: שון דאוסן 20 נקודות, טוני יאנגר 17, איזיי סוואן 14, ג'רי סמית' וג'רי קארמייקל 9 כל אחד, ג'רמיס סמית' 6, ניצן חנוכי ואיגור נסטרנקו 2 כל אחד.

קלעו לעירוני נהריה: ג'ון וויליאמסון 26 נקודות ו-10 ריבאונדים, מארק ליונס 14, רוברט רות'בארט (9 ריבאונדים) ואייל שולמן 9 כל אחד, פרנק רובינסון וקני לאוסון 8 כל אחד, ערן אסנטי 6.

עוד באותו נושא

תקציר: מכבי ראשון לציון - עירוני נהריה 80:79

לכתבה המלאה
ג'רי סמית' שחקן מכבי ראשון לציון (ימין) מול ג'ון וויליאמסון שחקן עירוני נהריה. אודליה מטרי, אתר מכבי ראשון לציון, אתר רשמי
ג'רי סמית' מול ג'ון וויליאמסון/אתר רשמי, אודליה מטרי, אתר מכבי ראשון לציון

עירוני נס ציונה - הפועל אילת 75:65

המארחת הפסידה משחק שלישי רצוף והיא מאבדת גובה. הפועל אילת ממשיכה במגמה החיובית והתרחקה עוד קצת מהתחתית בזכות ניצחון החוץ. הכתומים, אגב, רשמו הפסד ביתי שלישי העונה בתשעה משחקים. מאיר טפירו פתח מצוין אבל לאילת היה את אדריאן יוטר וקווין פאלמר, שהוליכו אותה ליתרון 16:22 ברבע הראשון. המארחת הייתה אגרסיבית בתחילת הרבע השני, אור סולומון, קרייג סמית' ומיטשל וואט התחממו ונס ציונה חוללה מהפך בעזרת ריצת 6:15. סל של יוטר עם הבאזר קבע 31:31 במחצית. אילת פתחה את הרבע השלישי עם ריצת 0:6 ושמרה על היתרון עד לסיום הרבע בו הוליכה 53:56. ברבע הרביעי עמית שמחון, אפיק ניסים ואדריאן יוטר המשיכו לייצר נקודות בהתקפה, נס ציונה לא הצליחה לאיים על היתרון של היריבה מהדרום, ובסיום אילת ניצחה 65:75.

קלעו לנס ציונה: פרסטון נואלס 11 נקודות, טל דן, לאמיין ווילסון ומיטשל וואט (8 ריבאונדים) 10 כל אחד, קרייג סמית' 9, מאיר טפיו 7, אור סולומון 4, רובי בוסטיין וגיל אמיתי 2 כל אחד.

קלעו להפועל אילת: עמית שמחון ואדריאן יוטר (14 ריבאונדים) 14 נקודות כל אחד, קאליף ווייט 13, אפיק ניסים 12, קווין פאלמר (9 ריבאונדים) ואלישי כדיר 8 כל אחד, ניב ברקוביץ' 4, בריאן אסברי 2.

כדיר מול וואט/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully