וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טביב הסיר את ההתנגדות, מכבי נתניה תוכל לשתף את הרוש

1.2.2015 / 21:07

עורכי דינו של הבעלים של בית"ר ירושלים אישרו בע"פ לנתניה לשתף את השוער במשחקי הקבוצה. למרות זאת, טביב לא מוותר על הזכויות שלו והוא יוכל לתבוע 450 אלף שקל מהקבוצה אם השוער ישותף. קאיודה מטיל וטו על מעבר לבית"ר

one

מכבי נתניה קיבלה הערב (ראשון) אישור בעל פה מעורכי דינו של אלי טביב לשתף את אריאל הרוש במשחקי הקבוצה. האישור הזה, שניתן בעל פה, עדיין לא מהווה אמסכתא רשמית לכך שהרוש יוכל ליטול חלק במשחקי הקבוצה כבר במחזור הקרוב מאחר שדרוש אישור רשמי בכתב, ולכך עדיין ממתינים בנתניה. יחד עם זאת, מדובר בהתקדמות גדולה ובפריצת דרך, שכן עד כה התעקש טביב שהרוש לא ישותף במשחקי נתניה. יש לציין שטביב במהלך הזה לא מוותר על הזכויות שלו והוא יוכל לתבוע את 450 אלף שקל ממכבי נתניה אם זו תשתף את הרוש.

אריאל הרוש שוער מכבי נתניה. מגד גוזני
בקרוב יחזור למגרשים? אריאל הרוש/מגד גוזני

ובינתיים, לארי קאיודה מטיל וטו על מעבר לבית"ר ירושלים בגלל דברים ששמע מחברו, סאני עמנואל, ובעקבות מה שהוא רואה שקורה בין חברו לקבוצה, אריאל הרוש, לבין בעלי בית"ר ירושלים, אלי טביב. קאיודה, ששמו השתרבב לעסקה אפשרית בין טביב לבין בעלי מכבי נתניה, אלי שגב, העביר היום (ראשון) מסרים לאנשי נתניה לפיהם הוא לא יעבור לבית"ר ירושלים.

קאיודה מוכן לעזוב לקבוצה אחרת בחו"ל, וקרוב לוודאי שלא היה פוסל בארץ את מכבי תל אביב או מכבי חיפה, אבל לבית"ר הוא מסרב לעבור. מבדיקה שנערכה עימו על ידי גורמים בנתניה, הוא הבהיר כי חברו הקרוב, סאני עמנואל, סיפר לו שלא היה לו טוב בתקופה הקצרה שהיה בבית"ר. כמו כן, הדגיש קאיודה שהוא שמע על המלחמה שמנהל טביב מול הרוש והוא לא רוצה לחוות דברים כאלה בעצמו. קאיודה הבהיר לאנשי נתניה: "אין לי בעיה להישאר בנתניה עד סוף העונה. אני לא ממהר לעזוב לשום קבוצה וטוב לי במועדון. אם תרצו למכור אותי ולהכניס כסף, אני לא אתנגד, אבל לא אעבור לקבוצה שבה אני לא רוצה לשחק".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
לארי קאיודה שחקן מכבי נתניה. אדריאן הרבשטיין
"אין לי בעיה להישאר בנתניה עד סוף העונה" לארי קאיודה/אדריאן הרבשטיין

אחרי הבעיות בסיפור של הרוש, נלחצו היום בנתניה כשהשוער שניר דורי הגיע לאימון וסיפר כי הוא סובל מכאבים חזקים בכתפו זכר למשחק אתמול מול הפועל פתח תקוה. דורי נפגע ביציאה לכדור מול מייקל טוקורה, ואחרי טיפול ממושך במגרש המשיך. מצילום אולטרסאונד שנערך לו אחר הצהריים, התברר שלא מדובר בקרע ברצועות, אלא רק בחבלה, ובקבוצה ינסו להכשיר אותו למשחק מול מכבי תל אביב ביום ראשון.

עדכון ראשון: 18:26

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully