וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: ניצחון לניר ביטון באולד פירם, רמי גרשון כבש שער עצמי

קשר סלטיק השלים 90 דקות טובות ב-0:2 בדרבי על ריינג'רס בחצי גמר גביע הליגה. בלם גנט (90 דקות) כבש לשערו הוא ב-3:3 של גנט עם לוקרן. דן מורי פתח לראשונה בהרכב ויטסה וניצח את אייאקס

ניר ביטון שחקן סלטיק (משמאל) חוגג עם כריס קומונס. רויטרס
ממשיך בכושר המצוין. ניר ביטון, משמאל, עם כריס קומונס/רויטרס

ניר ביטון עבר הערב (ראשון) בהצלחה יתרה את האולד פירם הראשון שלו בקריירה, כאשר השלים 90 דקות בהרכבה של סלטיק, שהעפילה לגמר גביע הליגה בזכות ניצחון 0:2 בדרבי של גלזגו על ריינג'רס מהליגה השנייה. האלופה לא חיכתה יותר מדי וכבר אחרי 10 דקות בדרבי הראשון זה שלוש שנים וחצי, היה זה לי גריפית'ס שנגח לרשת. כריס קומונס הפציץ בדקה ה-31 מ-20 מטרים לחיבורים והכריע את המשחק עוד במחצית הראשונה. ריינג'רס והקפטן לי מקאלוק לא מצאו דרך לחזור למשחק והם ינסו לנקום בעונה הבאה, אם יצליחו לשוב לליגה הבכירה. סלטיק תפגוש בגמר גביע הליגה את דנדי יונייטד שניצחה בשבת 1:2 את אברדין.

* רמי גרשון כבש שער עצמי בדקה ה-10, כשקבוצתו גנט סיימה ב-3:3 בחוץ מול לוקרן. הבלם הישראלי (90 דקות) פתח בהרכב יחד עם קני סייף (83 דקות) אבל לצערו הכניע את שוערו בגלישה כבר אחרי 10 דקות. גנט איבדה לאחר מכן פעמיים את היתרון והיא במקום השלישי עם 41 נקודות בליגה הבלגית.

* דן מורי פתח בהרכב ויטסה, לראשונה העונה, והיה שותף לניצחון המפתיע 0:1 על האלופה אייאקס. הבלם הישראלי השלים 90 דקות במרכז ההגנה וסייע לקבוצתו להתקדם למקום ה-10 בטבלה ההולנדית עם 25 נקודות, בעוד אייאקס שנייה עם 43.

* רוברטו קולאוטי שיחק 90 דקות בהפסדה של א.א.ק לרנקה 1:0 בחוץ לא.א.ל לימסול בליגה הקפריסאית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully