וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: ארסנל הביסה 0:5 את אסטון וילה, הפסד מפתיע לסאות'המפטון

ז'ירו (8), אוזיל (56), וולקוט (63), קאסורלה (75) וביירין (90)סידרו לתותחנים ניצחון חמישי רצוף והעלו אותם למקום החמישי. סאות'המפטון הפסידה בבית 1:0 לסוונסי, שער נהדר לג'ונג'ו שלבי (83)

אחרי התיקו במשחק העונה בין צ'לסי למנצ'סטר סיטי והניצחונות של מנצ'סטר יונייטד וטוטנהאם אתמול, המחזור ה-23 בפרמיירליג נמשך היום עם שני משחקים כשבמוקד עמד משחקה של ארסנל שהשיגה ניצחון חמישי ברציפות, 0:5 על אסטון וילה וחזרה למקום החמישי. סאות'המפטון הרביעית פספסה הזדמנות לפתוח פער על פניה במקום שמוביל לליגת האלופות והפסידה בביתה 1:0 לסוונסי.

אוליבייה ז'ירו שחקן ארסנל חוגג. GettyImages
בכושר נהדר. שחקני ארסנל חוגגים עם ז'ירו/GettyImages

ארסנל - אסטון וילה 0:5

התותחנים לא עוצרים: הקבוצה של ארסן ונגר השיגה ניצחון חמישי ברציפות ועלתה למקום החמישי על חשבונה של טוטנהאם. אוליבייה ז'ירו פתח את החגיגה כבר אחרי שמונה דקות אחרי שקיבל כדור עומק מאוזיל, שבר את מלכודת הנבדל והכניע בקלות את גוזאן. ז'ירו החזיר לאוזיל בישול בדקה ה-56 וכעבור שבע דקות תיאו וולקוט המתקמבק כבש את השלישי עם בעיטה מתוך הרחבה לפינה. סנטי קאסורלה כבש את הרביעי עם פנדל שגוזאן היה צריך לעצור אבל הדף את הכדור לרשת והקטור ביירין הספרדי כבש שער בכורה במועדון בתוספת הזמן וקבע את תוצאת הסיום. ארסנל על הגל, אסטון וילה רחוקה רק שלוש נקודות מהקו האדום.

סאות'המפטון - סוונסי 1:0

אחרי שארסנל ניצחה ונצמדה אליה במקום הרביעי, סאות'המפטון פספסה הזדמנות לפתוח שוב את הפער במקום שמוביל למוקדמות הצ'מפיונס עם הפסד מפתיע מאוד. הקדושים, שהפסידו במשחק האחרון שלהם מול קריסטל פאלאס בגביע, נכנעו לשער ניצחון נהדר של ג'ונג'ו שלבי בדקה ה-83. הקשר קיבל כדור כ-20 מטר מהשער של פורסטר ושלח כדור אדיר לחיבורי הקורות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully