וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: ליון נעצרה עם 0:0 במונאקו, דריכה מכוערת של וואלאס

מוליכת הטבלה לא הצליחה להאריך את רצף שבעת הניצחונות בהיעדרו של לקאזט הפצוע והפער בפסגה רק שתי נקודות. סובאשיץ' ממונאקו עם 791 דקות ללא ספיגה, וואלאס דרך בגסות על אומטיטי

דימיטאר ברבאטוב שחקן מונאקו (משמאל) מול קורנטן טוליסו שחקן ליון. רויטרס
נגח לקורה. דימיטאר ברבאטוב מול קורנטן טוליסו/רויטרס

פריס סן ז'רמן ומארסיי קיבלו בשורות טובות הערב (ראשון) מסטאד לואי השני, שם המוליכה ליון, נטולת אלכסנדר לקאזט הפצוע, סיימה ב-0:0 מול מונאקו וכך נותרה ביתרון של שתי נקודות בלבד בפסגה. מי שיצאה מהמירוץ היא סנט אטיין, שהפסידה 1:0 בחוץ לקון ועשויה לאבד גם את המקום הרביעי במקרה שמונאקו תנצח. בורדו וגנגאן נפרדו ב-1:1.

מונאקו - ליון 0:0

רצף שבעת הניצחונות של האלופה נעצר במשחק הראשון ללא אלכסנדר לקאזט. מלך השערים הפצוע ייעדר עד סוף החודש, ובלעדיו המשימה של ליון הייתה קשה יותר, במיוחד כשמולה ניצב דניאל סובאשיץ'. השוער הקרואטי של מונאקו האריך את השיא שלו ונעל את השער למשך 791 דקות (החל מהדקה ה-19 בהפסד לראן ועוד שמונה משחקים מאז). גם ליון לא ספגה זה משחק שישי ברציפות, כשניצלה במחצית הראשונה עם נגיחה של דימיטאר ברבאטוב לקורה. שתי הקבוצות איבדו בלמים במחצית הראשונה בגלל פציעות (מילאן בישבאץ בליון, אנדראה ראג'י במונאקו). גם וואלאס, הבלם השני של מונאקו, ייענש וייעדר בתקופה הקרובה אחרי שנתפס במצלמות כשהוא דורך בצורה מכוערת על סמואל אומטיטי.

שחקן סנט אטיין, יוהאן מולו. AP
הצמרת בורחת לסנט אטיין. יוהאן מולו/AP

קון - סנט אטיין 0:1

המארחת עם ניצחון שלישי ברציפות, שהקפיץ אותה סוף כל סוף מעל הקו האדום. סנט אטיין קיוותה לצמק את הפער מהפסגה לחמש נקודות, אבל נכנעה לז'וליאן פרה שמצוי בכושר נפלא. בשבוע שעבר הקשר הוותיק כבש שער ובישל שלושה מול האקסית ראן, והפעם הוא ברח משני שחקנים ובעט לרשת מ-16 מטרים בדקה ה-41 כדי להכריע את המשחק. קון עם 24 נקודות, אחת מעל הקו האדום.

בורדו - גנגאן 1:1

משחק ליגה שביעי ברציפות ללא ניצחון למארחת, שלפחות נמנעה מהפסד ביתי. קלודיו בובו הלוהט כבש את ה-11 שלו בליגה והעלה את גנגאן ליתרון בדקה ה-28, אבל מקסים פונג'ה השווה בבעיטה מרחוק בדקה ה-55, אחרי בישול של קלמון שאנטום, הקשר האחורי שהגיע לפני כמה ימים מפריס סן ז'רמן. הקפטן ירוסלב פלאשיל הורחק משורות בורדו בדקה ה-79.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully