וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: רק 0:0 ליובנטוס מול אודינזה, מילאן חזרה לנצח

האלופה איבדה שתי נקודות, אבל פתחה פער של שבע נקודות בפסגה. הרוסונרי חגגו 1:3 על פארמה, מנז כבש צמד והוסיף בישול לזקארדי. נאפולי ניצחה את קייבו, שער 300 למירוסלב קלוזה

ניקולה סאנסונה (מימין) דומניקו ברארדי שחקני ססואולו. GettyImages
שער מרהיב. ניקולה סאנסונה, מימין, עם דומניקו ברארדי/GettyImages

המחזור ה-21 בליגה האיטלקית יצא לדרך בשבת עם שתי תוצאות 1:1 ונמשך היום (ראשון) עם הכרעה ראשונה, כאשר ססואולו ניצחה לראשונה בתולדותיה את אינטר 1:3. יובנטוס האלופה פספסה שתי נקודות עם 0:0 בפריולי מול אודינזה, מילאן חזרה לנצח ועשתה זאת בבית 1:3 על פארמה, צ'זנה הפתיעה עם 1:2 על לאציו ונאפולי הפכה לקבוצת הצמרת היחידה שמנצחת במחזור הזה עם 1:2 בוורונה על קייבו.

מנולו גביאדיני שחקן נאפולי (משמאל) עם מיגל בריטוס. GettyImages
שער בכורה בנאפולי. גביאדיני/GettyImages

אודינזה - יובנטוס 0:0

יובנטוס הגיעה לפריולי עם הרבה ביטחון ורצף של חמישה ניצחונות רצופים, אך פספסה הזדמנות לברוח לרומא בפסגה עם תיקו מאכזב מבחינתה מול יריבה שלא נמצאת בעונת שיא. אלגרי עלה בהרכב חזק עם יורנטה, טבס, פוגבה ופירלו אבל הגנת המארחים עמדה בפרץ. טבס הגיע למצב מצוין בדקה ה-84 כשקיבל כדור מצד שמאל ונותר חופשי ברחבה, אבל בעט החוצה. למרות התיקו האלופה רחוקה שבע נקודות מרומא השנייה ונמצאת בדרך הבטוחה לאליפות נוספת, אודינזה עלתה למקום התשיעי.

קייבו - נאפולי 2:1

ימים טובים עוברים על נאפולי שהשיגה הערב את ניצחון הליגה השלישי ברציפות וסוגרת פערים מרומא במקום השני. שלושה שערים נכבשו במשחק הזה, שניים מהם עצמיים. בוסטיאן ססאר מקייבו כבש לשערו הוא בדקה ה-18, אבל מיגל בריטוס השווה עם שער עצמי משלו בדקה ה-25. השוויון הזה החזיק מעמד עד הדקה ה-62 שבה מנולו גביאדיני שחקן הרכש שהגיע מסמפדוריה קיבל כדור מאיגור סטריניץ' וכבש שער בכורה במדים התכולים. נאפולי העלתה את מאזנה ל-39 נקודות וצימקה את הפער מרומא לארבע נקודות בלבד. הקבוצה מוורונה מסובכת חזק מאוד בתחתית ופספסה הזדמנות לעלות אל מעל הקו האדום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
קרלוס טבס שחקן יובנטוס (משמאל) מול איבן פיריס שחקן אודינזה. GettyImages
פספס הזדמנות גדולה לקראת הסיום. טבס/GettyImages

מילאן - פארמה 1:3

לראשונה מאז ה-14 בדצמבר, פיפו אינזאגי טועם את טעמו של ניצחון ליגה. חמישה משחקים שבהם הרוסונרי לא עשו את זה הסתיימו והקבוצה משיגה את ניצחונה השישי שמעלה אותם לחלק העליון בטבלה. סלבטורה בוקטי ומתיה דסטרו, שחקני הרכש החדשים, נזרקו ישר להרכב.

בדקה ה-17 קיבלנו את הראשון במשחק כאשר מילאן קיבלה פנדל, וז'רמי מנז דייק מהנקודה הלבנה. שבע דקות חלפו, ונוצ'רינו כבש מול האקסית כאשר כדור חופשי של גאלופה מצא את החלוץ שבעט מקרוב פנימה. בדקה ה-57 מילאן החזירה לעצמה את היתרון כשצ'רצ'י הזין את מנז בכדור נהדר, והצרפתי השלים צמד עם בעיטה מקצה הרחבה. השלישי היה שייך לכריסטיאן זקארדו, שפתח לראשונה העונה, אחרי שמנז פרץ לרחבה והשאיר לחברו שבנגיעה הפציץ וסגר את הסיפור.

ז'רמי מנז שחקן מילאן חוגג עם החברים. AP
אולי הם סוף סוף יוצאים לדרך חדשה? מנז חוגג עם החברים/AP

צ'זנה - לאציו 1:2

איזו אכזבה ללאציו. אחרי שחגגה על מילאן בליגה ובגביע, הקבוצה מרומא הפסידה דווקא לצ'זנה הלפני אחרונה ופספסה הזדמנות לצמק פערים משלישיית המוליכות. גרגורי דפרל (60) כבש את הראשון למארחים ודאנילו קטאלדי הכפיל עם שער עצמי אומלל (77). בדקה ה-87 הגיע הרגע של מירוסלב קלוזה שכבש שער 300 בקריירה וקבע 2:1 אבל קבוצתו לא הצליחה לשוות.

ססואולו - אינטר 1:3

שתי שביעיות משפילות ספגה ססואולו מאינטר במהלך שתי העונות ההיסטוריות שלה בסרייה A, עם יחס שערים כואב של 15:0. היום הגיעה הנקמה, על הראש של רוברטו מאנצ'יני המתוסכל. המאמן החליט לפתוח עם ג'רדאן שאקירי ולוקאס פודולסקי מאחורי רודריגו פלאסיו, בעוד מאורו איקרדי נותר על הספסל. ססואולו ניצלה זאת ובדקה ה-17 סימונה זאזה המצוין הסתובב על קצה הרחבה והפציץ בשמאל לרשת את השמיני שלו העונה. 12 דקות חלפו והמארחת הציגה עוד שער נפלא, הפעם תוצרת ניקולה סאנסונה שחמק מהשומר שלו בצד שמאל וירה בימין למשקוף ופנימה. איקרדי נכנס כמחליף וצימק שבע דקות לסיום עם ה-11 שלו העונה, אך לא יותר מזה. סאנסונה הורחק בדקת הסיום אחרי מהומה נוספת, ומנגד איזק דונקור ספג אדום בתוספת הזמן, ואפשר לדומניקו ברארדי לחתום בפנדל בדקה ה-93, במשחק שהתלהט לקראת הסיום. עכשיו ססואולו הצנועה מקדימה בטבלה את הנראזורי המאכזבים שנחלו הפסד שני רצוף.

משחקים נוספים:

אטאלנטה - קליארי 1:2
לאטאלנטה: ג'וזפה ביאבה (18), מאוריסיו פינייה (90). לקליארי: דניאלה דסנה (44)

פאלרמו - ורונה 1:2
לפאלרמו: פאולו דיבאלה (18), אנדראה בלוטי (79). לוורונה: פנאיוטיס טאכצידיס (8)

טורינו - סמפדוריה 1:5
לטורינו: פאביו קואליירלה (16, 29 ו-65), אמאורי (75), ברונו פרס (90). לסמפדוריה: פדרו אוביאנג (77)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully