וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן החודש: הזוכים מדברים

"זו הייתה הגשמת חלום", אומר אוהד הכלר. "חוויה חזקה ונדירה", מוסיף יוסי גל. לקראת בחירת שחקן חודש ינואר של וואלה! ספורט ומנהלת הליגות, הזוכים שהעניקו לערן זהבי את הפרס על חודש דצמבר מדברים. הצביעו לשחקן החודש וגם אתם תוכלו לזכות

ברני ארדוב

יוסי גל, בן 13 מחולון, ואוהד הכלר, בן 25 מחולון אף הוא, זכו להעניק לערן זהבי את פרס שחקן חודש דצמבר. שניהם מספרים על ההתרגשות מהמעמד.

הצביעו לשחקן חודש ינואר של מנהלת הליגות בשיתוף וואלה! ספורט

גל מספר: "אח של דוד שלי זכה בהגרלה שהיתה בוואלה! ספורט. דוד שלי התקשר אליי שלוש שעות לפני המשחק ואמר לי שיש לו בשבילי כרטיסים למשחק נגד הפועל באר שבע. כשהגענו למשחק הוא אמר לי שאני אעניק את פרס כדורגלן החודש לזהבי. התרגשתי מאוד. אני אוהב מאוד את זהבי. זה היה חזק, נדיר. הוא לחץ לנו את היד ואמר תודה. אחרי שעליתי לדשא, כל החברים התקשרו אליי ואמרו לי שראו אותי עם ערן זהבי. גם בבית הספר כולם אמרו לי שראו אותי בטלוויזיה עם ערן וזה היה כיף. זו היתה חוויה מאוד חזקה. אני חושב שערן זהבי הוא השחקן הכי טוב בארץ".

הכלר: "חברים שלי העלו בפייסבוק את הלינק להגרלה בוואלה! ספורט. נכנסתי, בחרתי בערן זהבי וזכיתי. אני אוהד של מכבי ולכן בחרתי בערן.

"הטקס עצמו ריגש אותי מאוד. בתור אוהד מכבי, לא חשבתי אף פעם שאגיע למעמד כזה. שמחתי שקיבלתי את האפשרות הזאת ומאוד התרגשתי. להגיע לבלומפילד היתה חוויה עצומה. לא תמיד יוצא לי להגיע לאצטדיון, לכן להגיע לדשא ולהעניק לערן את הפרס היתה התרגשות עצומה, סוג של הגשמת חלום. בטקס עצמו הכריזו על זהבי כשחקן החודש, אנחנו עלינו לדשא והוא הגיע למרכז המגרש. לחצנו ידיים, הצטלמנו למזכרת ואמרנו לו מזל טוב. קיבלתי את התמונות ואני כמובן שומר אותן אצלי. בהתחלה החברים שלי לא האמינו לי, אבל כשהראיתי את התמונות, הם שמחו בשבילי ואמרו לי שהפכתי למפורסם, אחרי שהצלחתי להשיג תמונה עם זהבי".

לדף הפייסבוק של מנהלת הליגות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully