וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרשון: "בניתי יותר שחקנים מאשר שזכיתי באליפויות"

1.2.2015 / 13:00

עוזר מאמן מכבי תל אביב הוצג כמנהל המקצועי של נבחרות ישראל, דחה את הטענות על קידום ישראלים בעבר וחשף: "הצעתי לקטש את משרת מאמן העתודה". על גודס: "הוא לא משאיר לי מה לעשות"

צילום וידאו: קובי אליהו

פיני גרשון הוצג היום (ראשון) בתפקידו החדש כמנהל המקצועי של נבחרות ישראל. כזכור, בשבוע שעבר אושר מינויו של עוזר מאמן מכבי תל אביב לתפקיד החדש, שהציב אותו כסמכות המקצועית העליונה באיגוד לצד הוועדה המקצועית, כשמקביל הוא צפוי לעסוק גם בנושאי התשתיות והאקדמיה במכון וינגייט.

פיני גרשון. קובי אליהו
פיני גרשון/קובי אליהו

פיני גרשון: "זה תפקיד רציני מאוד. יש בכדורסל הישראלי הרבה מאוד דברים שאפשר לשפר. אני שומע וקורא את כולנו, גם מאמנים, גם מדיה, כולם אומרים מה לעשות. אני פה כדי לשמוע הכל ולעשות את הכי טוב. זה אומר שהכדורסל בעוד מספר שנים ייראה וישוחק יותר טוב".

גרשון פרס את משנתו: "יהיה פה בסיס יותר רחב, שנוכל למצוא יותר שחקנים מכמות יותר גדולה. זה אומר שיהיו יותר קבוצות. אני רוצה שיהיו הרבה שחקנים אלופים. אני מעריך שלנבחרת ישראל יהיו שחקנים טובים יותר. נעשה את זה דרך עבודה מאוד יסודית. אפשר למצוא כמה שחקנים שפוספסו בעבר. צריך לעשות פה יותר מאמנים. אני מעריך שאנחנו נבנה פה מסגרת טובה של מאמנים. אני מקווה שנבחרות קדטים ונוער יהיו מאמנים טובים. נצטרך לקבל החלטה חשובה בנוגע לאקדמיה".

גרשון נשאל על העובדה שלאורך השנים לא נודע בזכות קידום צעירים ישראלים: "יש לי בקריירה יותר שחקנים שהייתי שותף להצלחה שלהם שהפכו לנבחרת ישראל מאשר אליפויות. מי שרוצה ללכת לראות כמה עזרתי לשחקנים להתקדם, משמוליק זיסמן ועד אחרון הישראלים שאימנתי עברו תחתיי הרבה מאוד שחקנים. אל תמדדו את ההצלחות שלי עם שחקנים.

על ההחלטה להיענות להצעה: "כבר הייתי איפה שהייתי צריך להיות. גם אם לא היו מעסיקים אותי, הייתי מוכן לעזור. עשיתי את זה בקדנציה הקודמת שלי בנבחרת. העבודה פה תהיה כמעט יומיומית. בקיץ במקום ללכת לים אצטרך להיות באיגוד. אני צריך לעבוד הרבה יותר קשה עכשיו. יש פה ים של עבודה. אני עדיין בשלב של הזיהוי. יש פה הרבה מאוד עבודה. אני אצטרך ללכת ולראות שחקנים, לעשות הכל כדי שהכדורסל יהיה טוב יותר. אני אתן לכולם לשתף אותי במחשבות שלכם".

על גיא גודס: "כשאני הייתי מאמן, העוזרים שלי עבדו. עכשיו, כשאני עוזר מאמן, המאמן הראשי עובד. גיא לא משאיר לי הרבה מה לעשות".

על האפשרות שיחזיר את עודד קטש ודן שמיר לעבוד בנבחרות הצעירות: "אני מקווה מאוד שכן. התייעצתי עם עוד אנשים על מאמנים. יש איזשהו קונצנזוס סביב המאמנים האלה. אני קיבלתי הסכמה עקרונית מעודד קטש. הוא יודע מה הוא רוצה, הוא עבד תחת מאמנים טובים. אני מקווה מאוד שהוא יתרום את חלקו בקידום השחקן הישראלי ויאמן את נבחרת העתודה".

sheen-shitof

עוד בוואלה

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סו

בשיתוף סאנופי
פיני גרשון מוצג כמנהל המקצועי של נבחרות ישראל עם יו"ר איגוד הכדורסל עמירם הלוי. קובי אליהו
גרשון עם עמירם הלוי/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully