וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי צ'רלטון כבר שרו לגיא לוזון "אתה לא יודע מה אתה עושה"

המאמן הישראלי ספג בתוספת הזמן בבכורה הביתית שלו, הקהל איבד את הסבלנות עוד קודם. ב-'סאנדיי מייל' נכתב: "לא בטוח שלוזון יישאר מספיק זמן כדי להגשים את מטרותיו"

גיא לוזון מאמן צ'רלטון. GettyImages
"שערים מאוחרים הם חלק מהמשחק". גיא לוזון/GettyImages

גיא לוזון ממשיך להתקשות בימיו הראשונים בצ'רלטון. אתמול (שבת) ספגו האדיקס בתוספת הזמן ב-1:1 מול רות'רהאם, והקהל לא קיבל בסבלנות רבה את המאמן הישראלי במשחקו הביתי הראשון בקבוצה. שריקות בוז צורמות נשמעו ברחבי הוואלי בתגובה ליכולת של המקומיים, ששקועים במקום ה-18 בטבלת הצ'מפיונשיפ אחרי התיקו המאכזב מול הקבוצה שמדורגת שני מקומות מתחתיהם, ולא ניצחו בבית מאז אוקטובר, ובשום מקום מאז תחילת נובמבר.

אחרי המשחק אמר לוזון: "לאחר חודשיים ללא ניצחון, כמובן שחסר לנו קצת ביטחון. אחרי שכבשנו היה חשוב מאוד שנשמור על שער נקי, ואנחנו מתוסכלים. כמובן שזה מאכזב, אבל שערים מאוחרים הם חלק מהמשחק. היינו מאורגנים עד לדקות האחרונות, בהן הם הגיעו למצבים שלא היו להם קודם לכן. בשני המשחקים האחרונים היינו מאורגנים היטב בהגנה, וידענו שהיריבה משחקת על כדורים ארוכים, אך אנחנו צריכים להיות יותר יעילים בהתקפה וליצור יותר מצבים".

אוהדי צ'רלטון. GettyImages
"אפשר להבין את התסכול שלהם". אוהדי צ'רלטון/GettyImages

אחרי שהצהיר על רצונו להתחזק בשניים או שלושה שחקנים בשבוע שעבר, קיבל לוזון שחקן רכש ראשון בדמותו של כריסטוף לפואה, שנרכש מגנט, עלה כמחליף אתמול ואף בישל את שער היתרון של ג'ורדן קאזינס בדקה ה-83, אך המשיך להדגיש: "אני מקווה שנצרף עוד שני שחקנים, אבל נראה מה יקרה. בכדורגל עד שדברים לא סגורים אין בהם כלום. אני לא יודע עד כמה הרכישות החדשות שלנו קרובות להצטרף, אבל אני מקווה שהן יגיעו".

"אוהדי צ'רלטון תמיד היו סבלניים, ואפשר להבין את התסכול שלהם לאור התוצאות של הקבוצה העונה", כתב פטריק קולינס ב-'סאנדיי מייל'. "גיא לוזון הוא המאמן הרביעי שלהם ב-12 החודשים האחרונים, ו-61 דקות בתוך המשחק האוהדים הסבלניים האלה כבר שרו 'אתה לא יודע מה אתה עושה!' למאמנם החדש. יכול להיות שזה שיא אנגלי חדש".

"הבעלים של המועדון אמור להיות האיש ה-18 הכי עשיר בבלגיה", המשיך קולינס. "זה היה מעודד אם סטנדרד ליאז' לא הייתה הקבוצה המועדפת עליו, בעוד שצ'רלטון היא רק הצעצוע מלונדון. כתוצאה מכך צ'רלטון מתנהלת כמו קבוצה ללא מספיק אהבה וללא מספיק השקעה. אחרי הבכורה שלו בשבוע שעבר לוזון אמר שהקבוצה צריכה להפסיד לספוג, ואז להתחיל להבקיע. גם הפעם הוא השמיע זמירות דומות. עדיין מוקדם, כמובן, אבל אני חושש שהוא לא יישאר כאן מספיק זמן כדי להגשים את מטרותיו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully