וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פתח תקוה: "זה שבר און חסר ניסיון לא אומר שהוא לא מתאים"

1.2.2015 / 9:43

למרות הלחץ ההולך וגובר לפטר את מאמן הפועל פתח תקוה ולמנות במקומו את קורצקי או בנין, השחקנים נותנים גיבוי: "ההפסד אתמול היה חוסר מזל, בכלל לא משנה מי המאמן. אנחנו אוהבים את עידן"

one

החלוץ הקמרוני גאל אטוק, שנבחן בהפועל תל אביב אמור להתחיל היום (ראשון) להתאמן בשורות הפועל פתח תקוה ואם ירשים יצורף לקבוצה. מנתונים שהגיעו לפתח תקוה, החלוץ דווקא הציג יכולת טובה באימוני הפועל תל אביב ויתכן שלפתח תקוה הוא יכול להתאים.

שחקנים בקבוצה בעד המאמן עידן בר און ולא חושבים שצריך להחליף אותו. אחד מהם סיפר הבוקר לוואלה! ספורט: "דיברנו בינינו אתמול לפני המשחק שצריך לנצח את נתניה גם בשביל עידן. השחקנים אוהבים את עידן. הוא כל הזמן היה מאחורינו ונתן לנו גב ומעבר לזה הוא מאמן טוב עם אימונים מעניינים וזה שהוא חסר ניסיון, לא הופך אותו ללא מתאים. מי מבטיח שמאמן אחר יצליח יותר? מה שהיה אתמול היה חוסר מזל ולא משנה מי היה המאמן".

עידן בר און מאמן הפועל פתח תקוה. מגד גוזני
מקבל גיבוי מהשחקנים. בר און/מגד גוזני

הבעלים דורון בן דקון והמנכ"ל יורם עינב צפויים להיפגש היום כדי לדון בכל האפשרויות כאשר ברקע מופעלים עליהם לחצים של אוהדים ומקורבים שדוחפים למאמנים אחרים כמו מנחם קורצקי וטל בנין.

בלם הקבוצה עודד גביש משוכנע שהפועל פתח תקוה קבוצה טובה: "אני אופטימי ומסתכל על חצי הכוס המלאה. אנחנו קבוצה קשה ולוחמת שיודעת לשחק טקטי. גם רומא לא נבנתה ביום אחד. הצוות כאן מעמיד אותנו בצורה נכונה וקשה ליריבות להגיע מולנו למצבים. אני משוכנע שהנקודות יבואו ואנחנו יכולים להיות מעודדים. אנחנו נישאר בליגה ואין תיאוריה אחרת. זה יהיה קשה אבל נעשה את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully