וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: אם קאיודה יימכר, שגב ינסה לצרף חלוץ ממכבי חיפה

1.2.2015 / 9:09

נתניה דחתה הצעה מגנצ'לרבירליי בסך 400 אלף יורו, הבעלים יעשה מאמץ לסגור עם יעקב שחר על צירוף אחד החלוצים שהירוקים אמורים לשחרר. גורם: "נראה כאילו אלי שגב ורוני לוי צריכים לבחור בין הרוש לקאיודה וזה מצב בלתי נסבל"

one

לארי קאיודה ממתין לשיחה עם רוני לוי כדי לשמוע ממנו אם הוא נותן לו את ברכת הדרך לעזוב, אבל מאמן מכבי נתניה מאוד מוטרד מהאפשרות שיישאר בלי החלוץ. אור ברוך, שנכנס אתמול כמחליף ב-1:1 עם הפועל פתח תקוה, כבש שער מאוד חשוב לקבוצה, אבל לוי לא יכול להרשות לעצמו להישאר בלי חלוץ נוסף אם קאיודה יימכר. נתניה דחתה את ההצעה מגנצ'לרבירליי בסך 400 אלף יורו, הצעה זהה לזו שדחתה מגנט.

גורם במכבי נתניה אמר הבוקר (ראשון) בעניין: "אם לא יגיע חלוץ ברמה טובה במקום קאיודה, מכבי נתניה תרד ליגה. אולי היא תינצל כלכלית, אבל היא תרד ליגה". לא ברור עדיין האם אלי שגב יקבל את ההצעות הנמוכות שהוגשו לו בעניין קאיודה. בעלי נתניה כיוון ל-1.5 מיליון יורו והיה מוכן להתפשר על מיליון יורו. הוא לא רצה לשמוע על סכומים נמוכים יותר וכעת מה שמציעים לו זה פחות מחצי מיליון יורו, ועוד מזה הוא צריך להפריש 30 אחוז לקבוצת הארטלנד הניגרית. ההערכה היא כי אם שגב בכל זאת יחליט על מכירת החלוץ, הוא יעשה מאמץ גדול לסגור עם יעקב שחר על צירוף אחד החלוצים שמכבי חיפה אמורה לשחרר.

לארי קאיודה שחקן מכבי נתניה. קובי אליהו
עתידו בנתניה עדיין לוט בערפל. קאיודה/קובי אליהו

בתוך כך נמשכת הסאגה בעניינו של אריאל הרוש. שגב מעוניין לסיים אותה ולא רצה לקשור את הרוש לקאיודה מול אלי טביב, אבל ייתכן שלא תהיה לו ברירה. "ההחלטה הזו בין הרוש לקאיודה נוראית", אמרו בנתניה. "טביב דוחף לצירופו של קאיודה כבר כמה ימים וזה נראה כאילו אלי שגב ורוני לוי צריכים לבחור בין הרוש לקאיודה וזה מצב בלתי נסבל".

הקפטן ערן לוי לא נכנס אתמול למלכודת החלפת המאמנים: "כל מה שנגיד טוב על רוני לוי, אתם תקחו את זה ישר לפגוע ביוסי מזרחי", אמר כשנשאל על השינוי שעשה המאמן החדש. "יש מאמן חדש שבא עם עבודה, טקטיקה ונסיון. לכל מאמן יש את הדרך שלו ואנחנו עובדים קשה. אני שמח שיש תוצאות במגרש".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אריאל הרוש שוער מכבי נתניה. ניב אהרונסון
שגב מנסה להימנע מלקשור את עניינו של הרוש לעניינו של קאיודה/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully