וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רנדל: "אנחנו לא מזלזלים באף יריבה, נתנו מה שיש לנו"

1.2.2015 / 7:48

פורוורד מכבי תל אביב מסופק מהניצחון הדחוק על גלבוע, וכבר מתכונן לאווירה מחשמלת במשחק החוץ מול גלאטסראי: "יהיה מרגש ואינטנסיבי". על המפגש עם האקס מאריץ': "דברים לא עבדו לו כאן"

one

לאחר שהשיגה ניצחון מרשים ביורוליג מול ריאל מדריד ביורוליג, מכבי תל אביב נראתה מנומנמת אמש (שבת) מול גלבוע/גליל, אולם הצליחה לגבור על האורחים מהצפון בתוצאה 75:85. היה זה ניצחונה ה-12 ברציפות בליגה העל. המאמן גיא גודס לא התרגש מהגמגום במשחק של הצהובים והסביר בסיום כי "ידענו שזה מה שיהיה אחרי משחק גדול כמו ריאל מדריד, שבו הוצאנו המון אנרגיות. רציתי לתת לפארגו לנוח היום אחרי 38 דקות במשחק הקודם. בסופו של דבר עם כמה דקות טובות בסוף הצלחנו לנצח".

פעולות חשובות של בריאן רנדל בסיום תרמו לניצחונם של הצהובים. רנדל סיכם את המשחק: "הבחורים היו קצת עייפים. לא קל לעשות סוויץ' מהמשחק מיום חמישי באופן מהיר כל כך, אז היה קשה, לא היה הרבה זמן להתכונן. מעבר לכך, גליל היא קבוצה טובה, יש להם כישרון והם מסוכנים. הם הוציאו לפעול נכון את תוכנית המשחק שלהם ועשו מה שרצו לעשות".

שחקני מכבי תל אביב בריאן רנדל (שמאל) יוגב אוחיון (ימין). קובי אליהו
מתכונן למצ' אפ הבא. רנדל ואוחיון/קובי אליהו

לשאלה למה מכבי לא לחצה על הגז במשחק, השיב רנדל: "נתנו מה שיש לנו, זה כל מה שאני יכול להגיד. אנחנו לא מזלזלים באף קבוצה. נכון שלא היה לנו הרבה זמן להתכונן, אבל אנחנו בהחלט מכבדים אותם".

רנדל הוסיף על רצף הניצחונות של הצהובים: "ניצחון 12 ברציפות? אנחנו לוקחים כל משחק בנפרד. לא חושבים שלילי. צריך להמשיך ללכת קדימה".

ביום חמישי הקרוב מכבי תל אביב תשחק נגד גלאטסראיי באיסטנבול. האמריקאי התייחס למשחק בטורקיה: "הייתי בדרבי של גלאטסראי מול פנברחצ'ה. זה היה אינטנסיבי מבחינת האווירה, אם תהיה אווירה כזו ביום חמישי יהיו להם המון אוהדים שיתמכו בהם ויהיו איתם. האוהדים שלהם חוזרים גם אחרי התקרית (רצח האוהד, ו"כ). יהיה מרגש. אני יכול להגיד את זה. נראה שם גם את אלכס מאריץ', בחור נהדר ושחקן מצוין, אולי דברים איתו לא עבדו לו במכבי, אבל הוא עבר לקבוצה גדולה וברמה גבוהה. אני שמח עבורו".

עוד באותו נושא

ניצחון 12 ברציפות: מכבי תל אביב גברה על גלבוע/גליל 75:85

לכתבה המלאה
אלכס מאריץ' שחקן מכבי תל אביב (ימין) עם גיא גודס מאמן הקבוצה. ברני ארדוב
הפעם כיריב. מאריץ'/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully