וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצחון 12 ברציפות: מכבי תל אביב גברה על גלבוע/גליל 75:85

האלופה, ללא פארגו ושחורציאניטיס, הזיעה מול הקבוצה מתחתית הטבלה, והתקשתה לעצור את מרכוס לואיס, אך יכולת טובה של ג'ייק כהן, בריאן רנדל וסילבן לנדסברג העניקו לה ניצחון ביד אליהו

one

המחזור ה-18 בליגת העל יצא הערב (שבת) לדרך במשחק בו אירחה מוליכת הטבלה מכבי תל אביב את הפועל גלבוע/גליל מהתחתית, ולמרות פערי הרמות הצהובים נאלצו להזיע לפני שניצחו 75:85. היה זה המפגש ה-38 בליגה סדירה בין הקבוצות ביד אליהו, והצהובים ניצחו 37 מהם. מכבי תל אביב חסרה את ג'רמי פארגו וסופוקליס שחורציאניטיס, ולמרות שהייתה רחוקה מלהרשים כמו נגד ריאל מדריד, היא הצליחה לרשום את ניצחונה ה-12 ברציפות בליגה, בעיקר הודות ליכולת טובה של ג'ייק כהן (15 נקודות), בריאן רנדל (15 נקודות) וסילבן לנדסברג (13 נקודות). היה זה הפסדה השישי ברציפות של גלבוע/גליל, שמדורגת לפני אחרונה. מרכוס לואיס בלט בשורות האורחים עם 20 נקודות.

סילבן לנדסברג שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
צמוד מהצפוי, אבל ללא הפתעות. לנדסברג/ברני ארדוב

רבע 1

מכבי תל אביב הפעילה היטב את ג'ייק כהן בפתיחה, הפורוורד-סנטר סיפק 7 נקודות והצהובים יצרו יתרון חד-ספרתי יציב. האורחים נשענו על אלכס יאנג ומרכוס לואיס שהשאירו אותם קרוב, ובסיום הרבע הוליכה מכבי תל אביב 19:21.

עוד באותו נושא

רעש לבן: ניתוח ניצחון מכבי תל אביב על ריאל מדריד

לכתבה המלאה

רבע 2

גלבוע/גליל פתחה מצוין את הרבע השני, וסלים של מרכוס לואיס וג'רמייה ווילסון העלו אותה ליתרון 23:27. גודס שיתף את ארד הררי וג'ו אלכסנדר, אבל ההגנה של מכבי תל אביב הייתה חדירה והאורחים ניצלו זאת כדי לעלות ל-23:31. סילבן לנדסברג ובריאן רנדל שינו את הקצב במכבי, והעלו את הצהובים ל-41:43 במחצית.

ג'ייק כהן הוליך את הצהובים בשני הרבעים הראשונים עם 9 נקודות, סילבן לנדסברג וג'ו אלכסנדר הוסיפו 8 כל אחד. מרכוס לואיס היה נהדר בשורות גלבוע/גליל עם 12 נקודות, ג'רמייה ווילסון הוסיף 10.

ג'ייק כהן שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
האיש של מכבי תל אביב במחצית הראשונה. ג'ייק כהן/ברני ארדוב

רבע 3

ג'ייק כהן המשיך ביכולת הטובה שלו גם בפתיחת הרבע השלישי ושמר על יתרון הצהובים. אבל לגלבוע/גליל היה את מרכוס לואיס, שהעלה אותה ל-54:52. ג'ו אלכסנדר עלה מהספסל והכניס תנופה במכבי תל אביב, ויחד עם לנדסברג החזיר את היתרון למארחת, שהוליכה 54:59 בתום הרבע.

רבע 4

מכבי תל אביב פתחה את הרבע עם נקודות של אלכסנדר ואוחיון, ועברה לאישית אגרסיבית יותר בהגנה. גלבוע/גליל לא נשברה, ונקודות של איתי שגב ומרכוס לואיס צימקו ל-69:66. הצהובים הצליחו לשמור על היתרון אך התקשו בהתקפה ושלשה של יאנג צימקה ל-73:76. כשנותרו 1:30 דקות לסיום, רנדל חטף ומסר לג'ייק כהן, שהעלה ל-75:79. לנדסברג הוסיף עוד שתיים והעלה ל-75:81, וברק פלג הזעיק פסק זמן. סלים של בריאן רנדל ודווין סמית' הבטיחו למכבי תל אביב את הניצחון, ובסיום הצהובים ניצחו 75:85.

סטטיסטיקה

קלעו למכבי תל אביב: ג'ייק כהן (6 ריבאונדים) ובריאן רנדל (6 אסיסטים) 15 נקודות כל אחד, סילבן לנדסברג 13, ג'ו אלכסנדר 12, מרקיז היינס 11, יוגב אוחיון 9, דווין סמית' 6, אלכס טיוס 4, כן שותף ארד הררי.


קלעו לגלבוע/גליל: מרכוס לואיס 20 נקודות, אלכס יאנג 13, ג'רמייה ווילסון 11, איתי שגב ונמרוד טישמן 10 כל אחד, אנתוני גודס 7, רפי מנקו 4, כן שותפו עודד ברנדווין וחואקין שוכמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully