וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במדריד מהללים את בנזמה: "קרים עשה כריסטיאנו"

החלוץ חגג צמד וגולאסו מול סוסיאדד, קיבל יחס חם ממאמנו ומחמאות מהתקשורת. אנצ'לוטי מודאג מהדפוס החוזר של ספיגה מוקדמת: "חייבים להשתפר בזה". בייל שוב מואשם באנוכיות, הפעם ע"י חאמס

מאמן ריאל מדריד קרלו אנצ'לוטי חוגג עם קרים בנזמה. AP
שיחק אותה כריסטיאנו רונאלדו. בנזמה/AP

גם ללא כריסטיאנו רונאלדו, ריאל מדריד ממשיכה לדהור. הבלאנקוס טאטאו הערב (שבת) יריבה נוספת, כשהאומללה התורנית הייתה ריאל סוסיאדד של דייויד מויס. הבאסקים עוד הספיקו להמם את הברנבאו עם שער של המגן אריץ אלוסטונדו כבר בדקה הראשונה, אך התגובה של ריאל הייתה מהירה וכואבת. חאמס רודריגס השווה, ראמוס העלה את ריאל ליתרון, וקרים בנזמה, שוב הוא, כבש צמד מצוין, כולל גולאסו נהדר, כדי לקבוע 1:4 בסיום.

"בנזמה עשה כריסטיאנו", קראה הכותרת ב'אס' בסיום. גם קרלו אנצ'לוטי הקדיש מחווה מיוחדת לחלוץ הצרפתי, ומיד עם שריקת הסיום ניגש לחבק אותו ארוכות. "קרים נתן משחק פשוט פנטסטי. יש לו המון יכולות, והוא בעיקר יעיל. כל הבעיטות שלו מגיעות למסגרת", השתפך המאמן בסיום, אך לא שכח את הפתיחה החלשה. "התחלנו את המשחק רע מאוד, אנחנו חייבים להשתפר בזה. זה קרה נגד קורדובה ונגד אתלטיקו בקופה דל ריי. כשהמשחק נמשך הפעלנו עליהם לחץ ותקפנו, תיקנו את הטעויות שלנו, אבל אי אפשר לפתוח כל משחק בפיגור".

קשר ריאל מדריד גארת' בייל. AP
גם חאמס מתלונן. בייל/AP

בנזמה עצמו בעיקר ניסה להסביר את השער הנפלא שלו בדקה ה-76, עם פצצה לחיבורים מזווית אלכסונית. "הרגשתי שבעיטה התלבשה טוב ברגע הראשון, אבל לא ידעתי שייצא לי גול כל כך יפה. אני מאוד מרוצה מהשער הזה, אבל עוד יותר מהניצחון".

אבל למרות הניצחון הקליל, שהבטיח לבלאנקוס שבוע נוסף בפסגה, לא הכל ורוד בברנבאו. למרות חסרונו של כריסטיאנו רונאלדו, התקשורת בספרד עסקה לאחר המשחק שוב בגארת' בייל, שפעם נוספת העדיף לבעוט ולא למסור לחאמס רודריגס ממצב נוח. בפעמים הקודמות כריסטיאנו רונאלדו התלונן על האנוכיות של הוולשי, והפעם הגיע תורו של חאמס, שאף הוא נראה כעוס אחרי המהלך.

"נכון שבייל החמיץ משני מצבים מעולים, אבל הוא בישל לבנזמה את השלישי ושיחק מצוין. הוא נתן הערב בדיוק את מה שאני צריך ממנו", אמר אנצ'לוטי.

גם מעמדו של הקפטן הוותיק סרחיו ראמוס לא ברור. שמו של הבלם מקושר לקבוצות באנגליה, ובתקשורת הספרדית עוסקים חדשות לבקרים במצבו. אחרי המשחק, בו ראמוס כבש, הוא התייחס לשמועות. "עוד לא דיברו איתי על חוזה חדש, אבל אני לא ממהר וזה לא משפיע עלי. נותרו לי עוד שתי עונות בחוזה, וכולם יודעים שאני רוצה להישאר כאן עוד הרבה שנים".

עוד באותו נושא

ספרד: ריאל מדריד הביסה את ריאל סוסיאדד, אתלטיקו חגגה על אייבר

לכתבה המלאה
בלם ריאל מדריד סרחיו ראמוס. AP
עדיין לא ברור מה יהיה הסוף. ראמוס/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully