וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנהלת הפועל פתח תקוה תדון במצב, עינב: "לא פנינו לאף אחד"

31.1.2015 / 22:30

הלחץ גובר במלאבס אחרי התיקו הדרמטי מול נתניה. מנחם קורצקי ודרור קשטן הוצעו למועדון, אבל לא בטוח שיוחלט על זעזוע. בר און: "היינו ראויים לניצחון, יהיה לנו קרבות אדירים בפלייאוף"

one

הפועל פתח תקוה לא מאמינה שזה קורה לה: אחרי ההפסד הכואב בדרבי בגביע בדקה ה-90 ואחרי שספגה שער בתוספת הזמן גם במשחק הבית הקודם שלה בליגה מול מ.ס אשדוד, הקבוצה של עידן בר און חוותה עוד טראומה במושבה. המלאבסים הוליכו 0:1 על נתניה בדו קרב העולות החדשות אך ספגה בתוספת הזמן שער מאור ברוך ואיבדה שתי נקודות קריטיות במאבק ההישרדות שלה. מנגד, רוני לוי יכול להיות מרוצה מתחילת הקדנציה שלו כמאמן נתניה ואחרי שלושה משחקים על הקווים במקומו של יוסי מזרחי הוא אוסף כבר שבע נקודות ועדיין ללא הפסד.

הפועל פתח תקוה יקיימו מחר התייעצות באשר לעתיד הקבוצה. הבעלים דורון בן דקון שלא נכח במושבה בגלל מחלה, אמור להיפגש עם המנכ"ל יורם עינב ולקבל החלטות גם לגבי מאמן הקבוצה עידן בר און. המאמן הוצא מהאצטדיון דרך שער אחר ולא מהכניסה הראשית וזאת כדי להימנע ממפגש עם ארבעים אוהדים שחיכו לו ודרשו שיתפטר.

עידן בר און מאמן הפועל פתח תקוה עם רוני לוי. מגד גוזני
רוני לוי חייך אחרון/מגד גוזני

בר און לא מתכוון להרים ידיים ואמר בסיום המשחק: "אני לא מתעסק בידיעות על החלפה שלי או על זה שיביאו מנהל מקצועי מעליי. אני לא חושב שהעגלה בבוץ. מה חשבתם, שנהיה היום במקום שלישי או רביעי? הפועל פתח תקוה ידעה מה מצפה לה העונה ואין לי ספק שבסופו של דבר נישאר בליגה. יש עוד הרבה משחקים עד סיום העונה ויהיו לנו קרבות אדירים בפלייאוף".

"יש משהו נאיבי בגולים שאנחנו מקבלים בדקות האחרונות. קבוצות אחרות היו מעבירות זמן ושוכבות על הדשא אבל השחקנים שלנו אוהבים לשחק כדורגל ורוצים לנצח ולשחק ספורטיבי. ייתכן שזו נאיביות. שיחקנו טוב היום. נתניה לא הגיעה למצבים. הפועל פתח תקוה היתה ראויה היום לשלוש הנקודות והתיקו הזה מקפח אותנו. אנחנו נילחם עד הסוף. אנחנו קבוצה ראויה לליגת העל".

לקבוצה מוצעים בכל יום מאמנים ומנהלים מקצועיים כשהשמות האחרונים הם מנחם קורצקי כמאמן ודרור קשטן כמנהל מקצועי, כשגם שמו של טל בנין הוזכר כמועמד אפשרי להחליף את בר און במידה שהוא יפוטר."אנחנו לא עושים שום פניות", הדגיש המנכ"ל יורם עינב. "יש הרבה מקורבים למועדון הזה וכולם מנסים לעשות שינויים. אנחנו לא חושבים כרגע על שום דבר". עניין קורצקי ייבחן מחר בישיבה שיקיים הבעלים בן דקון ואם בקבוצה יחליטו לעשות שינוי מקצועי בעמדת המאמן או המנהל המקצועי, זה יהיה בלית ברירה ומבלי שמישהו באמת מאמין שאפשר לעשות יותר טוב מבר און. "יש כאלה שחושבים שבגלל שיש לנו מאמן צעיר ולא מנוסה, אז אפשר להוציא הרבה יותר מהקבוצה הזו עם מאמן אחר. בכלל לא בטוח שזה נכון", סיכמו במועדון.

בחדר ההלבשה היה הרבה כאב והרבה עצבים. צ'ימזי אמבה בעט בארונית בכעס על שער השוויון וגיא דיין היה על סף דמעות בגלל איבוד הנקודות.

שחקני מכבי נתניה חוגגים עם אור ברוך. מגד גוזני
גנבו נקודה. שחקני נתניה חוגגים עם אור ברוך/מגד גוזני

רוני לוי יצא מפתח תקוה מאושר על הנקודה שהוציאה מכבי נתניה, אבל לדבריו גם די מופתע מדברים שקרו במשחק ולא רק על כר הדשא: "היתה אווירה יותר מדי לוחמנית סביב המשחק. מגרש הכדורגל וגם אזור חדרי ההלבשה צריך להיות הרבה יותר סטרילי", אמר לוי. "גם אני יודע להביע מחאה ולהיות לפעמים לא הכי עדין, אבל יש גבולות".

על המשחק אמר מאמן מכבי נתניה: "כל האמצעים היו כשירים מבחינת הפועל פתח תקוה אבל מגיעה מילה טובה לשחקנים שלי שנלחמו עד הסוף והיו ראויים לשער הזה. אם היינו משווים קודם, היינו גם מנצחים את המשחק. אנחנו עם הרגליים על הקרקע. אני משוכנע שהקבוצה תלך ותשתפר למרות שאנחנו נכנסים לסדרה קשה מאוד של משחקים. אם נישאר בליגה זה יהיה נפלא".

אגב לוי ששמו נקשר לאימון מכבי חיפה בעונה הבאה, מתעקש שהראש שלו רק במכבי נתניה: "אני מאוד מרוצה מהבחירה שעשיתי וטוב לי במכבי נתניה. אני לא חושב כרגע מעבר לעונה הזו". אריאל הרוש שצפה במשחק מהיציע, אמר בצאתו מהמגרש: "ההעדפה שלי היא להישאר בנתניה למרות שגם אופציית רומניה נשקלת. אמרו לי שינסו לסדר את העניינים מול טביב ואני מחכה לתשובות".

עוד באותו נושא

ליגת העל: הפועל פתח תקוה ומכבי נתניה נפרדו ב-1:1 דרמטי

לכתבה המלאה
צחקו אחרונים. שחקני נתניה חוגגים עם אור ברוך/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully