וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: צ'רלטון של לוזון ספגה בתוספת הזמן, שטראוס עצר פנדל

המאמן הישראלי עם תיקו שני רצוף, אחרי 1:1 ביתי מתסכל מול רות'רהאם. טל בן חיים השלים 90 דקות בתיקו ה-15 העונה של קבוצתו. שוער סלאמינה הדף פנדל בהפסד 1:0 לאלופת קפריסין אפואל ניקוסיה

גיא לוזון מאמן צ'רלטון. GettyImages
איבד את הניצחון ברגע האחרון. גיא לוזון/GettyImages

גיא לוזון עם שתי תוצאות תיקו משני משחקים כמאמן צ'רלטון - מלכת התיקו של ליגת המשנה באנגליה עם 15 משחקים ללא הכרעה מתוך 28. הערב (שבת) היה זה 1:1 ביתי נגד רות'רהאם. טל בן חיים השלים 90 דקות בהרכב וראה את ג'ורדן קאזינס מעלה את המארחת ליתרון בדקה ה-83, אך בתוספת הזמן הגיע השוויון של רות'רהאם, בזכות המחליף דניאל וורד. צ'רלטון נותרה ללא ניצחון מאז נובמבר והיא רק שש נקודות מעל הקו האדום.

ברייטון, עדיין ללא בירם כיאל, הפסידה 1:0 לנועלת הטבלה בלקפול וגם היא מסובכת בתחתית, רק שתי נקודות מעל הקו האדום. ג'יימי אוהרה, אקס טוטנהאם, הכריע את המשחק בדקה ה-75. כיאל יערוך את הבכורה ככל הנראה במחזור הבא, נגד נוריץ'.

* רם שטראוס עצר פנדל ראשון בקפריסין, אבל הפסיד עם סלאמינה 1:0 לאלופה אפואל ניקוסיה. השוער הישראלי מעד בדקה החמישית וראה את רפיק ג'בור כובש מקרוב, אבל בדקה ה-23 מנע מג'בור צמד כשהדף את הבעיטה שלו מהנקודה הלבנה. עד לסיום רשם שטראוס עוד שתי הצלות טובות ומנע מקבוצתו תבוסה.

* בן שהר שיחק 80 דקות בהרכב של וילם II, שהפסידה במגרשה 2:1 למוליכה פ.ס.וו איינדהובן במחזור ה-20 בליגה ההולנדית. וילם הוליכה כאשר שהר יצא, אך ספגה בדקות 84 ו-87 ונותרה במקום ה-11.

* אייל גולסה הפצוע לא נכלל בסגל של פאוק סלוניקי, שהפסידה 2:1 בבית לפנאיטוליקוס ופספסה הזדמנות לחזור למקום הראשון בליגה היוונית. אנדרה אלבס הברזילאי הכריע בתוספת הזמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully