וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת וקטאר בגמר אליפות העולם בכדוריד

הטריקולור, שמחפשים זכייה חמישית בתואר ושלישית מתוך ארבעת הטורנירים האחרונים, הפגינו הגנה נהדרת וניצחו 22:26 את ספרד. המארחת המשיכה במסע המדהים שלה וגברה 29:31 על פולין, שמחתה בפני השופטים

נבחרת קטאר, כדוריד. GettyImages
הקטארים ממשיכים להדהים/GettyImages

צרפת וקטאר העפילו הערב (שישי) לגמר אליפות העולם בכדוריד שייערך ביום ראשון. הצרפתים הפייבוריטים לזכייה ניצחו 22:26 את ספרד, בעוד הקטארים המדהימים ממשיכים לנצל את הביתיות וגברו 29:31 על פולין, לה היו תלונות קשות מאוד כלפי צוות השיפוט.

את הצרפתים, שמחפשים זכייה חמישית בתואר ושלישית מתוך ארבעת הטורנירים האחרונים, הוביל מיקאל גיאו עם חמישה שערים. הכוכב הגדול ניקולה קרבאטיץ' נעצר על שלושה בלבד, אולם ההגנה עשתה עבודה מצוינת במחצית השנייה ועצרה את האדומים על שמונה שערים בלבד והיתרון מהמחצית. 14:18, נשמר גם בסיום.

בחצי הגמר השני, המארחת המשיכה כאמור במסעה הבלתי ייאמן והבטיחה מדליה, כאשר כעת היא תנסה להדהים גם את צרפת בגמר. קטאר קיבלה שישה שערים מרפאל קפוטה ושישה מקמאלאדין מלאסח, בעוד מיקל ג'ורקי כובש שמונה לפולנים. בסיום המשחק נעמדו כל שחקני פולין מול צוות השיפוט ומחאו כפיים בהפגנתיות לאחר שספגו חמש הרחקות לשתי דקות במהלך ההתמודדות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully