וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיירן הושפלה אצל וולפסבורג: "זו קריאת ההשכמה שלנו"

גווארדיולה ספג את הפסד החוץ הכבד ביותר בקריירה שלו, 4:1 מול הזאבים, שצימקו את הפער בצמרת: "הגיע לנו להפסיד, הם שיחקו מצוין". מאמן המנצחת, דיטר האקינג: "הכול עבד לנו מושלם"

פפ גווארדיולה מאמן באיירן מינכן. GettyImages
חייב להתאושש. גווארדיולה/GettyImages

הבונדסליגה חזרה אמש (שישי) בסערה גדולה מפגרת החורף, כאשר השנייה בטבלה, וולפסבורג, התפוצצה עם 1:4 ביתי ענק על האלופה והמוליכה באיירן מינכן. הזאבים, שבמהלך הפגרה חוו טרגדיה עם מותו בתאונת דרכים של הכישרון הצעיר שלהם ג'וניור מלאנדה, ערכו טקס מכובד לזכרו ואז ראו את באס דוסט כובש צמד ואת קווין דה ברוין הכביר מוסיף שניי משלו, בדרך לניצחון מצוין שצימק את הפער בצמרת לשמונה נקודות.

זה היה הפסד החוץ הכבד ביותר של פפ גווארדיולה כמאמן לאורך 181 משחקי החוץ אותם ניהל בקריירה. זו הייתה גם הפעם הראשונה בה באיירן ספגה ארבעה שערים לפחות מאז אפריל 2009. אז, זה קרה גם כן מול וולפסבורג, עם ה-1:5 הבלתי נשכח. ההגנה של הבווארים, שבסיבוב הראשון של העונה הנוכחית ספגה ארבעה שערים בלבד, הוציאה אתמול כמות דומה מהרשת תוך 73 דקות.

באיירן שיחקה ללא פרנק ריברי הפצוע וגווארדיולה הודה בסיום: "הגיע לנו להפסיד. ברכות לוולפסבורג, ששיחקה מצוין. הם היו טובים יותר וכבשו ברגעים הנכונים. אנחנו צריכים לנתח את מה שקרה ולהתכונן למשחק הבא". מנואל נוייר הוסיף: "מן הסתם, זו לא החזרה הכי טובה בשבילנו. ציפינו לתוצאה אחרת וחיפשנו את הניצחון. אבל זו לא קטסטרופה. אנחנו פשוט יודעים שיש לנו עוד הרבה עבודה לעשות. צריך להשאיר את המשחק הזה מאחור". ג'רום בואטנג סיכם: "זו קריאת ההשכמה שלנו".

בוולפסבורג כמובן הייתה חגיגה גדולה. דוסט אמר: "חיכינו להזדמנויות שלנו והכנו אותם. היה לי קצת מזל בשער השני שלי, אבל הוא הגיע בתזמון מושלם, ממש לפני סוף המחצית". המאמן דיטר האקינג הוסיף: "כדי לנצח את באיירן, צריך יום נהדר כמו זה שהיה לנו. הקבוצה עשתה את כל מה שדיברנו עליו. רצינו לפתות את באיירן לצאת קדימה ואז לתקוף במתפרצות מהירות וזה עבד מושלם. לא חלמנו על ניצחון כזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully