וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון ג'יימס וקווין לאב בספק למשחק של קליבלנד מול סקרמנטו

קינג ג'יימס שהחמיץ את המשחק מול פורטלנד בשל פציעה בפרק כף היד עשוי לקבל מנוחה נוספת ולהחמיץ משחק 11 העונה, שיהיה שיא קריירה. הפורוורד שפצוע בברך מוכן לבוז שמצפה לו במינסוטה

לברון ג'יימס שחקן קליבלנד קאבלירס. AP
שוב יהיה על אזרחי? לברון/AP

קליבלנד תקווה להאריך הלילה (בין שישי לשבת, 2:30, 5+ לייב) את רצף הניצחונות שלה לתשעה במספר, כשתארח את סקרמנטו. לרוע המזל, דיוויד בלאט עלול להתייצב להתמודדות הערב ללא שניים משלושת כוכביו הגדולים ביותר, לברון ג'יימס וקווין לאב. קינג ג'יימס החמיץ את המשחק מול פורטלנד בשל פציעה בפרק כף יד ימין, ואם לא ישחק גם הלילה, יהיה זה המשחק ה-11 שהוא מחמיץ העונה - שיא קריירה עבורו.

דובר הקאבלירס טען כי הצוות הרפואי טיפל בלברון, וכי ה-MVP לשעבר לקח חלק מסוים באימון של קליבלנד, אבל עדיין לא ברור האם הוא יעמוד לרשות בלאט. בארצות הברית טוענים כי לברון עלול להחמיץ גם את המשחק הבא של הקאבס, מול מינסוטה בלילה שבין שבת וראשון. יש לציין שהמשחקים הקרובים של קליבלנד יהיו מול הקבוצות הגרועות בליגה - בשבת מינסוטה ולאחר מכן פילדלפיה, כך שזה יהיה זמן טוב מאוד להעניק ללברון מנוחה. בלי הכוכב שלו, אגב, בלאט עומד על מאזן של 8:2.

אשר ללאב, הוא סובל מפציעה בברך וגם כן נמצא בספק. בשבת יפגוש הפורוורד שנותר מחוץ למשחק האולסטאר את קבוצתו לשעבר, מינסוטה. כשנשאל לאיזו קבלת פנים הוא מצפה, השיב: "האמת? בוווווווווז זה יהיה הזדמנות עבורם להראות איך הם באמת מרגישים כלפי. אני בטוח שזו תהיה הרגשה די מוזרה עבורי". על הסרטון המשעשע והמזלזל שהפיצו הטימברוולבס לקראת המשחק אמר: "קורע מצחוק. זה היה מאוד מצחיק. יש לי חוש הומור יבש, אבל זה היה ממש טוב".

אגב, לאב טען שאם דוויין ווייד לא יהיה כשיר למשחק האולסטאר והליגה תצטרך לחפש לו מחליף, המועמד הטוב ביותר הוא לא הוא עצמו, כי אם קייל קורבר: "הוא משחק מדהים כרגע ועושה משהו חסר תקדים".

קווין לאב קליבלנד קאבלירס. GettyImages
חוש הומור תמיד היה לו. לאב/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully