וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבת בסידני: אוסטרליה נגד דרום קוריאה בגמר אליפות אסיה

הראשון של הסוקרוז או השלישי של הדרום קוריאנים? ההתקפה הטובה ביותר בטורניר (אוסטרליה עם 12 כיבושים) תפגוש את ההגנה הטובה ביותר (דרום קוריאה לא ספגה). פוסטקוטגלו: "יום גדול"

אוהדי נבחרת אוסטרליה בכדורגל. Brendon Thorne, GettyImages
הדחיפה מהיציעים תספיק לאוסטרליה/GettyImages, Brendon Thorne

נבחרות אוסטרליה ודרום קוריאה תעלנה מחר (שבת, 11:00) לכר הדשא בסידני לגמר אליפות אסיה בכדורגל 2015. זה יהיה המפגש השני בטורניר בין שתיים מהנבחרות החזקות של ההתאחדות לכדורגל האסייתית. בשלב הבתים הדרום קוריאנים התעלמו מיתרון הביתיות של האוסטרלים וגברו עליהם 0:1 בבריסביין. אוסטרליה מופיע באליפות אסיה השלישית שלה והיא עדיין לא זכתה. דרום קוריאה עשתה זאת רק פעמיים, ב-1956 וב-1960.

היציעים בסטדיום אוסטרליה בסידני אמורים להיות מלאים והנבחרת הביתית מקווה שהפעם הרוח הגבית מהיציעים תסייע לה. אבל זה לא יהיה קל. דרום קוריאה אמנם לא הבריקה עד כה, אבל היא לא ספגה אפילו שער אחד בחמשת המשחקים שלה בטורניר. אוסטרליה הבקיעה 12 שערים - יותר מכל נבחרת אחרת - ובעצם זה יהיה מפגש בין ההתקפה הטובה ביותר באליפות להגנה הטובה ביותר.

"יש לנו כמה שחקנים נהדרים עם ניסיון, קפטן שמוביל אותנו (מילה ידינאק) ולא ראיתי שום עדות לכך ש'נקפא' במשחק", אמר מאמן אוסטרליה, אנג' פוסטקוגלו, "זה משחק גדול, יום גדול ואנחנו מלאי אמונה שנעמוד במשימה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully