וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס אשדוד: נמשך הנתק בין קלינגר לבן זקן, הפרידה בדרך?

30.1.2015 / 9:25

במועדון לקחו קשה את ההדחה מהגביע, הבעלים שלא נוהג לפטר מאמנים תוך כדי העונה שוקל את כל האפשרויות. אשדוד תנסה להתחזק לפני סגירת חלון ההעברות בשבוע הבא

one

המשבר ביחסים בין ג'קי בן זקן לניר קלינגר נמשך בעקבות ההדחה מגביע המדינה אמש (חמישי). ההפסד למכבי אחי נצרת (2:1) התקבל בצורה קשה מאוד במועדון. בן זקן נכח במגרש בעילוט ובסיום מיהר לעזוב את המגרש ברכבו הפרטי מבלי שהחליף מילה עם המאמן. הנתק בין השניים שהחל כבר לפני יותר משבוע והתעצם בשבת שעברה במשחק מול מכבי תל אביב כשבן זקן התעצבן שמיכאל אוחנה לא פתח בהרכב, נמשך גם אמש ואם השניים לא ימצאו דרך ליישב את הדברים, לא ברור איך יוכלו להמשיך לעבוד כך עוד זמן רב.

קלינגר העלה אתמול בהרכב את כל השחקנים הצעירים שבן זקן אוהב לראות משחקים ומההיבט הזה הוא לא יכול לבוא בטענות למאמן. יחד עם זה, מערכת היחסים בין השניים חייבת לעבור שינוי ובקבוצה יש כאלה שאומרים שניתן להחזיר את הגלגל לאחור לצד כאלה שחושבים שהקרע הוא דווקא עמוק ולא ניתן לאיחוי.

ניר קלינגר מאמן מ.ס אשדוד. אדריאן הרבשטיין
לא החליף מילה עם בן זקן. ניר קלינגר/אדריאן הרבשטיין

בן זקן מיתג את עצמו כמי שיש לו הרבה סבלנות למאמנים ולא נוהג לפטרם תוך כדי עונה. מעטים מאוד המקרים בהם עשה שינויים בעמדת המאמן ולכן באשדוד מאוד זהירים באשר לאפשרות שהוא יסיים את דרכו של קלינגר, מה עוד ששוק המאמנים מאוד דל. יחד עם זה בן זקן העדיף לשתוק מאז ההפסד אמש ולא הגיב להודעות שנשלחו אליו באשר להשלכות שיהיו להפסד וכשבן זקן שותק משמע הוא חושב על כל האפשרויות.

בכל הקשור לחלון ההעברות אשר נסגר בשבוע הבא, אשדוד תנסה להתחזק כדי לא להסתבך בתחתית בהמשך העונה, אבל לא בטוח שיש לה הרבה אפשרויות למעט חמדי סליחי שעל מועמדותו פורסם כבר אתמול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully