וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: ניצחונות למנצ'סטר יונייטד וטוטנהאם, קאמבק גדול לסטארידג'

השדים האדומים ניצחו 1:3 את לסטר ועלו למקום השלישי. קיין (צמד) ואריקסן סידרו לתרנגולים 0:3 על ווסט ברומיץ'. חלוץ ליברפול רשם הופעת בכורה אחרי הפציעה וגם כבש (80) ב-0:2 על ווסטהאם

אחרי פגרת הגביע, הפרמיירליג חזרה בגדול היום המחזור ה-23. המשחק המרכזי יפגיש כמובן את צ'לסי ומנצ'סטר סיטי לקרב בין המוליכה לסגניתה, אך מלבד המשחק הזה התקיימו כמה מפגשים מסקרנים. מנצ'סטר יונייטד ניצחה 1:3 את לסטר ועלתה למקום השלישי. דניאל סטארידג' רשם קאמבק חלומי ושער ב-0:2 של ליברפול על ווסטהאם. טוטנהאם הביסה 0:3 את ווסט ברומיץ' בחוץ.

ויין רוני שחקן מנצ'סטר יונייטד חוגג עם רובין ואן פרסי. Alex Livesey, GettyImages
נקמו על ההשפלה בסיבוב הקודם. ואן פרסי חוגג עם רוני/GettyImages, Alex Livesey

מנצ'סטר יונייטד - לסטר 1:3

שבוע אחרי התיקו המאופס והמביך מול קיימברידג' מהליגה הרביעית בגביע האנגלי, השדים האדומים חזרו כצפוי לנצח מול נועלת הטבלה ושוב חלפו באופן זמני על פני סאות'המפטון בדרך למקום השלישי. בפעם הקודמת שהשתיים נפגשו זה נגמר עם 3:5 בלתי נשכח לשועלים, אבל הפעם המשחק הוכרע כבר במחצית הראשונה. רובין ואן פרסי פתח את החגיגה עם שער שנוי במחלוקת בדקה ה-27. דיילי בלינד שלח את החלוץ שהיה לפחות מטר באופסייד. הקוון השאיר את הדגל למטה וההולנדי כבש מקרוב. חמש דקות חלפו ויונייטד הכפילה את היתרון שלה. ואן פרסי הוציא הפעם מתפרצת ושלח את די מריה שהפציץ משמאל. שוורצר הדף אבל אל טיגרה הגיע לריבאונד ודחק מקרוב פנימה. דקה לפני ההפסקה דחק ווס מורגן את השלישי לשערו הוא אחרי שנגיחה של דיילי בלינד פגעה בו וחדרה פנימה. מרסין וסילבסקי הפולני צימק בדקה ה-80 אך לא יותר מכך.

חלוץ ליברפול דניאל סטארידג' חוגג. Shaun Botterill, GettyImages
איזה קאמבק. סטארידג' חוגג/GettyImages, Shaun Botterill

ליברפול - ווסטהאם 0:2

אחרי ההפסד הכואב לצ'לסי בחצי גמר גביע הליגה, האדומים חזרו לנצח במשחק לא פשוט מול קבוצה שתיאבק איתם אולי על המקום החמישי שמוליך לליגה האירופית בתום העונה. שש דקות אחרי ההפסקה השיגו המארחים את השער השער הראשון. פליפה קוטיניו קיבל כדור על סף הרחבה והקפיץ נפלא לראחים סטרלינג שמקרוב בעט לפינה והכניע את אדריאן, אבל איש המשחק הזה היה דניאל סטארידג'. החלוץ שכבש בצרורות בעונה שעברה ולא שיחק העונה בשל פציעה קשה, נכנס בדקה ה-68 במקומו של לזאר מרקוביץ' ובדקה ה-80 גם כבש שער בכורה. קוטיניו שוב היה על תקן המבשל והכניס כדור עומק נפלא לסטארידג' שמזווית לא פשוטה בעט פנימה וריגש את הקהל המקומי. ליברפול חלפה על פני יריבתה ועלתה למקום השביעי בעקבות הניצחון הזה.

כריסטיאן אריקסן שחקן טוטנהאם חוגג. רויטרס
ממשיך את העונה הנהדרת שלו. אריקסן/רויטרס

ווסט ברומיץ' - טוטנהאם 3:0

אחרי ששרדו מפגש כפול ודרמטי מול שפילד יונייטד בדרך לגמר גביע הליגה, אך הודחו מהגביע עם מעידה ביתית מול לסטר, התרנגולים חזרו לנצח בליגה וחלפו זמנית על פני ארסנל בדרך למקום החמישי. שני מלכי השערים של טוטנהאם עשו את העבודה גם הערב עם צמד שערים מוקדם מאוד. כריסטיאן אריקסן כבש לאורחים כבר אחרי שש דקות עם בעיטה חופשית נפלאה לחיבורים של פוסטר. תשע דקות בלבד חלפו והארי קיין כבש את השני אחרי שקיבל כדור מדמבלה, זרק את המגן שלו והפציץ מתוך הרחבה לפינה. בדקה ה-64 כבש קיין את השני שלו והשלישי של קבוצתו בפנדל מדויק וסיבך את הקבוצה של טוני פוליס שרחוקה רק 3 נקודות מהקו האדום.

חלוץ טוטנהאם הארי קיין חוגג עם נאסר צ'אדלי. Laurence Griffiths, GettyImages
עוד גול. הארי קיין חוגג/GettyImages, Laurence Griffiths

משחקים נוספים

האל סיטי - ניוקאסל 3:0
לניוקאסל: רמי קאבלה (40), סמי אמאובי (50), יוהאן גופראן (78)

קריסטל פאלאס - אברטון 1:0
לאברטון: רומלו לוקאקו (2)

סטוק סיטי - ק.פ.ר 1:3
לסטוק: ג'ונתן וולטרס (21 -34 ו-90). לק.פ.ר: ניקו קרנצ'יאר (36)

סנדרלנד - ברנלי 0:2
לסנדרלנד: קונור וויקהאם (20), ג'רמיין דפו (34)

שחקני ניוקאסל חוגגים עם רמי קאבלה (משמאל). GettyImages
שחקני ניוקאסל חוגגים עם רמי קאבלה/GettyImages
חלוץ סנדרלנד ג'רמיין דפו עם המאמן גאס פוייט. Mark Runnacles, GettyImages
דפו וגאס פוייט ברגע אינטימי/GettyImages, Mark Runnacles

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully