וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממשיכה לאבד גובה: רק 1:1 לרומא מול אמפולי באולימפיקו

הג'אלורוסי מתרחקים מיובנטוס ורשמו תוצאת תיקו רביעית ברציפות. מקארונה (38, פנדל) כבש לאורחים מהתחתית, מייקון השווה (57). שער ביזארי ושופט פצוע ב-1:1 של גנואה מול פיורנטינה

המחזור ה-21 בליגה האיטלקית נפתח הערב (שבת) עם 1:1 בין גנואה השביעית לפיורנטינה השישית. בהמשך ניסתה רומא לצמק את הפער מיובנטוס כשאירחה באולימפיקו את אמפולי, אולם נפרדה מהיריבה מהתחתית עם 1:1 ורשמה תוצאת תיקו רביעית ברציפות.

שחקן רומא מייקון (ימין). AP
רק נקודה, שוב. מייקון כובש את השוויון/AP

רומא - אמפולי 1:1

הג'אלורוסי כשלו גם מול העולה החדשה מהתחתית, ורשמו תוצאת תיקו רביעית ברציפות. זה המשחק התשיעי ברציפות בו אמפולי לא מצליחה לנצח, אולם נוכח מצבה ונוכח העובדה שמעולם לא גברה על הג'אלורוסי בחוץ, גם נקודה באולימפיקו זו תוצאה טובה. עבור רומא, זאת תוצאה רעה מאוד, ושחקניו של רודי גארסיה ממשיכים לאבד גובה.

המחצית הראשונה הייתה שקולה, כשרומא שלטה מעט יותר בכדור, אבל בדקה ה-38 השתנתה המגמה במשחק. קונסטנטינוס מנולאס הכשיל ברחבה את ריקרדו ספונארה מאמפולי, שנותר לבדו מול השוער, וספג כרטיס אדום ישיר. מאסימו מקארונה בעט את הפנדל חזק שמאלה וקבע 0:1 לאמפולי. פתיחת המחצית השנייה הייתה עגומה עבור אמפולי, שאיבדה את שחקנה ריקרדו ספונארה, לאחר שספג צהוב שני ובעקבותיו אדום. בדקה ה-57 הגיע השוויון. פיאניץ' מסר כדור למייקון שעמד לא מכוסה בצד ימין של הרחבה, וזה שלח כדור שטוח ומדויק לפינה הרחוקה וקבע 1:1. רומא המשיכה ללחוץ בתקווה לחולל מהפך, אך כשלה ועתה יובנטוס יכולה להגדיל את הפער בפסגה.

סטפנו סטורארו שחקן גנואה לצד צ'יפריאן טטרושאנו שוער פיורנטינה. AP
מהרגל שלו, לקורה, לראש של השוער ופנימה. סטפנו סטורארו/AP

גנואה - פיורנטינה 1:1

חלוקת נקודות במראסי בין השביעית לשישית, כשגנואה רשמה משחק שביעי ברציפות ללא ניצחון ולא גברה על פיורנטינה מאז אוקטובר 2009. המארחת עלתה ליתרון בדקה ה-14 עם שער מוזר מאוד. סטפנו סטורארו בעט לעמוד, אבל הכדור ניתז לראשו של השוער חסר המזל צ'יפריאן טטרושאנו וממנו אל הרשת. פיורנטינה ידעה להתאושש מהשער העצמי הזה ובדקה ה-54 נגיחה חזקה של הבלם גונסאלו רודריגס נעצרה ברשת. שער הליגה הרביעי העונה של הארגנטינאי הספיק לנקודה, ופיורנטינה עם הפנים לרבע גמר הגביע מול רומא ביום שלישי. ניקולאס בורדיסו הורחק בדקה ה-81 על ידי שופט הרחבה, שנדרש להחליף במחצית הראשונה את ניקולה ריצולי שנפצע ולא יכול היה להמשיך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully