וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: דורטמונד סיימה ב-0:0 בחוץ מול לברקוזן

קווין קאמפל פתח בהרכב וערך בכורה, גם מרקו רויס שיחק, אבל למרות תוצאה חיובית בסך הכל, סגנית האלופה ירדה למקום האחרון. שאלקה ניצחה 0:1 את האנובר, שטוטגרט-מנשנגלדבאך 1:0

דקת דומיה לזכרו של שחקן וולפסבורג ג'וניור מלאנדה. Martin Rose, GettyImages
עומדים לזכרו של מלאנדה, בפתיחת המשחק/GettyImages, Martin Rose

חודש ותשעה ימים חיכינו, ציפינו וספרנו את הימים והערב (שישי) היא חזרה. פגרת החורף בבונדסליגה נגמרה והמחזור ה-18 נפתח, ועוד איך נפתח. באיירן מינכן קיוותה להמשיך ולהסתער על הליגה, אבל חטפה סטירה מצלצלת מוולפסבורג השנייה שמחצה אותה 1:4 בדרך להנחיל הפסד ראשון העונה לפפ גווארדיולה. באיירן פשוט לא הופיעה למשחק, והזאבים ניצלו את המעמד כדי לצמק את הפער לשמונה נקודות במה שעשוי להיות המשחק שפותח את מאבק האליפות.

בשבת, וכמיטב המסורת, נקבל שישה משחקים. במוקד, יעמוד המפגש בין לברקוזן לבורוסיה דורטמונד המסובכת, כשמוקדם יותר הצליחה שאלקה לעשות את שלה עם 0:1 על האנובר. מנשנגלדבאך עשתה את שלה עם 0:1 בחוץ על שטוטגרט. המבורג, בבכורה של איביצה אוליץ', המשיכה לאכזב והפסידה 2:0 בבית לקלן. במשחקים נוספים, פרייבורג חזרה מפיגור ל-1:4 מול איינטרכט פרנקפורט ומיינץ הביסה 0:5 את פאדרבורן. דורטמונד חזרה למקום האחרון למרות 0:0 לא רע בסך הכל מול לברקוזן.

באס דוסט שחקן וולפסבורג כובש. Martin Rose, GettyImages
עשה מה שהוא רוצה במגרש. דוסט/GettyImages, Martin Rose

וולפסבורג - באיירן מינכן 1:4

מי היה מאמין שבאיירן מינכן, שעד הערב ספגה ארבעה שערים בלבד ב-17 משחקים, תכפיל את הכמות הזו ב-90 דקות? בטח שלא פפ גווארדיולה שנראה אומלל על הספסל של באיירן מינכן, ונראה שגם הוא לא האמין שוולפסבורג יכולה ליצור כזו השפלה לקבוצה שלו. אז אחרי 14 ניצחונות ושלוש תוצאות תיקו, באיירן מוסיפה לעצמה הפסד ראשון העונה, ואם נדמה היה רגע לפני שיצאנו לפגרה שבאיירן בדרך הבטוחה לתואר, פתאום הפער מוולפסבורג קוזז לשמונה נקודות ולא בטוח שהסיפור נגמר כל כך מהר.

עוד לפני המשחק, ערכה וולפסבורג טקס לזכרו של הבלגי הצעיר ג'וניור מלאנדה, שחקן הקבוצה שנהרג בתאונת דרכים במהלך הפגרה. שחקני שתי הקבוצות יחד עם הקהל כיבדו את זכרו עם מחיאות כפיים. הבווארים התייצבו למשחק ללא פרנק ריברי וראפיניה שנפצעו וישובו לאימונים רק בעוד שבועיים.

וולפסבורג עקצה בפעם הראשונה כבר בדקה הרביעית במהלך התקפה מתפרצת כאשר איבוד כדור שלח את הזאבים קדימה, וקווין דה ברוין סידר לבאס דוסט בעיטה קלה פנימה מול מנואל נוייר ההמום. בתוך תוספת הזמן של המחצית הראשונה, וולפסבורג השיגה את השני כאשר כדור חופשי הוגבה לרחבה והורחק היישר לדוסט שהפציץ מהאוויר כדור לפינה הימנית העליונה.

ההשפלה של הבווארים נמשכה שבע דקות בתוך המחצית השנייה כאשר הפעם דה ברוין הפך לכובש. זה שוב קרה במהלך מתפרצת, והבלגי שקיבל כדור נהדר ממקסימיליאן ארנולד בעט לפינה מתוך הרחבה לפינה השמאלית של נוייר המתוסכל. באיירן לא ויתרה וחזרה למשחק בדקה ה-55 כאשר הרחקה רעה של נלדו מצאה את חואן בראנט פנוי, ואקס ולנסיה בעט פנימה. אבל המסמר הרביעי בארון של באיירן ננעץ בדקה ה-73 כאשר איבוד כדור הוביל את ארנולד למצוא בכדור ארוך את דה ברוין שהשאיר את דאנטה מאחור ושחרר בעיטה מדויקת פנימה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
מרקו הוגר שחקן שאלקה (ימין) עם רומן נוישטאטר. Stuart Franklin, GettyImages
הוגר חוגג את שער הניצחון/GettyImages, Stuart Franklin

לברקוזן - דורטמונד 0:0

מצד אחד מדובר בתוצאה לא רעה מבחינת הקבוצה של יורגן קלופ, אבל מצד שני היא ירדה אל המקום האחרון בשל הניצחון של פרייבורג. דורטמונד, שעברה סיבוב ראשון רע מאוד, פתחה את מחצית העונה השנייה עם 0:0 בחוץ מול לברקוזן החמישית, שניצחה אותה במחזור הראשון של העונה 0:2 כשקארים בלארבי כובש את השער המהיר בתולדות הבונדסליגה. קווין קאמפל, שנרכש על ידי BVB מרד בול זלצבורג בחלון ההעברות, פתח בהרכב, אבל גם הוא לא הצליח לעזור לדורטמונד להשיג ניצחון חוץ. מרקו רויס חזר לשחק וגם הוא פתח בהרכב.

שאלקה - האנובר 0:1

הרויאל בלוז עם ניצחון רביעי בששת המחזורים האחרונים, כשהפעם זה הלך קשה מאוד, אבל גם כך הם הצליחו לעשות את זה בזכות 0:1 קטן. שאלקה נזקקה לשער של מרקו הוגר בדקה ה-32 עם בעיטה מצוינת מקצה הרחבה לאחר בישול של כריסטיאן פקס כדי לקבוע את תוצאת המשחק. האנובר במקום השמיני עם 24 נקודות, בעוד הקבוצה של רוברטו די מתאו רביעית עם 30. עוד לפני שריקת הסיום, בדקה ה-85, קלאס יאן הונטלאר ספג כרטיס אדום לאחר עבירה גסה במרכז השדה.

משחקים נוספים:
פרייבורג - איינטרכט פרנקפורט 1:4
לפרייבורג: ולדימיר דארידה (61, פנדל), נילס פיטרסן (63, 69 ו-88), לפרנקפורט: מרקו רוס (1)

המבורג - קלן 2:0
לקלן: מרסל ריסה (62 ו-78)

מיינץ - פאדרבורן 0:5
למיינץ: יונוס מאלי (6 ו-46), פאבלו דה בלאסיס (69), סמי אלאגי (82), יונתן גייס (87, פנדל)

שטוטגרט - מנשנגלדבאך 1:0
למנשנגלדבאך: פטריק הרמאן (71)

איביצה אוליץ' שחקן המבורג (שמאל) מול מתיאס להמאן שחקן קלן. Martin Rose, GettyImages
הבן האובד שב הביתה, גם זה לא הועיל יותר מדי/GettyImages, Martin Rose
מרקו רויס שחקן דורטמונד. Matthias Hangst, GettyImages
תוצאה לא רעה, אבל חזרו למקום האחרון. רויס/GettyImages, Matthias Hangst

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully