וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"גבי הורחק כי ניסה לתקוף את ניימאר בהפסקה יחד עם סימאונה"

בתקשורת בברצלונה טוענים שקפטן אתלטיקו קיבל אדום בהפסקת משחק הגביע בגלל העימות עם הברזילאי, שחייב את ג'רארד פיקה להפריד בין הנצים. עשוי לספוג עונש השעיה ארוך מאוד

גבי שחקן אתלטיקו מדריד מול ניימאר שחקן ברצלונה. GettyImages
הרבה דם רע בין השניים. ניימאר וגבי/GettyImages

באתלטיקו מדריד מתקשים להירגע מהמשחק הסוער אמש (רביעי) מול ברצלונה ברבע גמר גביע המלך, ובספרד התעסקו ביממה האחרונה בין היתר גם בשאלה מדוע הורחק גבי קפטן האלופה בהפסקת המשחק בו הובילה בארסה 2:3 במחצית.

על פי דיווחים בתקשורת הקטלאנית, שאינה ממש אובייקטיבית, גבי הורחק משום שניסה לתקוף את ניימאר במנהרת השחקנים בתקרית שבה היה מעורב גם מאמנו דייגו סימאונה. על פי הדיווח ג'רארד פיקה נזעק להפריד בין הנצים, אך השופט ראה את הנעשה והרחיק את גבי מהמשך המשחק. אם הדיווח הזה אכן נכון גבי צפוי לספוג עונש השעיה ארוך מאוד כשגם מאמנו עשוי לעמוד לדין בעקבות האירועים.

כזכור, גבי היה טעון מאוד כלפי כוכב ברצלונה ואמר אחרי המשחק. "יש לו דרך מאוד מסוימת לשחק, יש לו מחוות ספציפיות שהוא שומר לרגעים שבהם הוא מנצח. כשהוא מפסיד זה לא קורה".

גבי התלונן על הפנדל שלא נשק לזכותה של אתלטיקו במצב של 2:2, אחרי נגיעת יד ברורה של ג'ורדי אלבה ברחבה. "אמרתי לשופט באותו רגע, 'אלוהים, יש פנדל יותר ברור מזה?'. מבלי לראות הילוך חוזר יכולתי לומר שזה פנדל וכרטיס אדום במקום. אחרי הפיגור איבדנו את העשתונות והפקרתי את החברים שלי, היה להם קשה מאוד בחיסרון מספרי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully