וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קים סירס לאסתר סאטורובה: "קחי את הדבר המזוין הזה, צ'כית מזוינת"

האווירה המתוחה בחצי גמר אליפות אוסטרליה בין מארי לברדיך גלשה ליציעים. ארוסתו של הבריטי גידפה את זו של הצ'כי. מארי התגרה במאמנו לשעבר, שעובד עם יריבו והודה: "האווירה הייתה מתוחה מאוד"

קים סירס ארוסתו של אנדי מארי (ימין). GettyImages
ארוסתו של מארי, סירס, במהלך המשחק היום/GettyImages

איזה משחק חם היה בין אנדי מארי לתומאש ברדיך. הבריטי, המדורג שישי בעולם, חזר מפיגור מערכה ל-7:6 (6), 0:6, 3:6, 5:7 מול הצ'כי המדורג שביעי ועלה לגמר אליפות אוסטרליה הפתוחה. אלא שבמהלך המשחק האירועים גלשו ממשטח הטניס ליציע ובעיקר לעיסוק בשתי הארוסות של הטניסאים. ב-ESPN הראו מסך מפוצל עם אסתר סאטורובה, ארוסתו של ברדיך, וקים סירס, זו של מארי, כשרואים את טבעות האירוסין שלהן על האצבעות וכתבו כמה עולה כל אחת מהן.

סירס הגיבה בצורה לא מעודנת כל כך כשנראתה אומרת: "For fuck sake". לאחר מכן, כנראה שהיה איזשהו עימות בין שני המחנות, וסירס התעצבנה מאוד על הצ'כים. לכן, לאחר שמארי הצליח להשיג שבירה במערכה הראשונה, ודווקא כשהמצלמה עליה, שחררה הבריטית בת ה-27 את המילים: "קחי את הדבר המזדיין הזה, יא חתיכת צ'כית מזוינת". למזלה של סירס, בתו של המאמן נייג'ל סירס, לא היו מיקרופונים בסביבה. אגב, מקרה דומה התרחש בטורניר גמר הסבב בשנה שעברה במשחק בין רוג'ר פדרר לסטן ואוורינקה, כשמירקה פדרר, אשתו של רוג'ר, סיננה אל עבר יריבו: "יא תינוק בכיין". בתגובה, ביקש ואוורינקה מהשופט שירגיע אותה.

זה היה המפגש הראשון בין ברדיך למארי מאז שהצ'כי שכר את דני ולוורדו, שהיה יריב אימונים של מארי, מאמנו וחבר קרוב שלו במשך שנים. אחרי הניצחון, הודה מארי שהיה הרבה מאוד מתח סביב המשחק: "כן, היה קצת מתח עודף, זה משחק גדול. דיברו ועשו הרבה מזה שדני עובד איתו. היינו חברים מאז שאנחנו בני 15, והרגשתי שזה קצת לא הוגן ולא נחוץ. זה ספורט, יש יותר בחיים וחשבתי שזה לא הוגן ויצר יותר מדי מתח. זה היה קצת בהתחלה, אבל אני חושב שזה נרגע אחרי תחילת המשחק".

מארי התייחס לביקורת על המאמנת שלו טניסאית העבר אמילי מורסמו ואמר: "הרבה אנשים העבירו עלי ביקורת על כך שאני עובד איתה, ואני חושב שהשבוע די הראינו שנשים יכולות להיות מאמנות די טובות. מדיסון קיז, שהגיעה לחצי הגמר הראשון שלה כאן, מאומנת על ידי אישה, לינדסי דבנפורט ואני חושב שאין שום סיבה שזה לא ימשיך קדימה. אני אסיר תודה לאמילי שעובדת איתי. אני חושב שזו הייתה בחירה אמיצה שלה ואני מקווה שאוכל להחזיר לה על זה בימים הקרובים".

למרות שניסה לדבר על הרגעת הרוחות, במהלך המערכה הראשונה ואחרי שזכה בנקודה, הסתובב מארי אל עבר ואלוורדו ושחרר שאגת שמחה. ברדיך כנראה ראה את זה והעניק למארי מבט זועף בכל פעם שחלף על פניו בדרך לספסלים. לאחר כמה דקות, בדריך התלונן על איכות הכדורים לשופט הכיסא פסקל מריה, ומארי הגיב ב"הוא תמיד עושה את זה".

צפו במפגן הקללות של קים סירס

אסתר סאטורובה ארוסתו של תומאש ברדיך. GettyImages
אווירה מתוחה ועצבנית. סאטורובה/GettyImages
דני ולוורדו מאמנו של תומאש ברדיך. GettyImages
מאמנו לשעבר של מארי, שעבר לעבוד עם ברדיך. ולוורדו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully