וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלקח נלמד: המשטרה תיכנס ליציעים בדרבי הקרוב

29.1.2015 / 14:37

מחוז תל אביב של המשטרה החליט שלא לקחת סיכונים, ובאופן חד פעמי הוחלט כי כוחות שיטור רבים ינכחו בתוך בלומפילד וייטלו פיקוד על ניהול המשחק. 230 שוטרים ו-450 סדרנים ישמרו על הסדר

one

מחוז תל אביב של המשטרה יהיה זה שינהל את הדרבי הקרוב ביום שני בו תארח מכבי את הפועל תל אביב. בישיבת היערכות שהתקיימה השבוע בין נציגי המשטרה לבין אנשי האבטחה האזרחיים שמועסקים על ידי מכבי תל אביב, הודיעו במשטרה כי בדרבי הקרוב, באופן יוצא דופן, תנהל המשטרה את המשחק בשיתוף עם חברת האבטחה. מאז כינונו של חוק הספורט, המשטרה הוצאה מחוץ לאיצטדיונים וניהול האירוע עבר לקבוצות עצמן. בגלל המתח הגדול בין המועדונים ולאחר פריצת אלרואי פואד ידעי למגרש במטרה לפגוע בערן זהבי, החליטו במשטרה לא לקחת סיכונים ולנהל בעצם את המשחק הטעון והרגיש.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בתקווה להימנע ממראות כאלה שוב. ערן זהבי מתגונן בדרבי הקודם/מערכת וואלה!, צילום מסך

230 שוטרים ו-450 סדרנים יאבטחו את המשחק כאשר המשטרה עדיין לא החליטה כמה מהשוטרים יהיו בתוך תחומי האיצטדיון. על פי גורמים במכבי תל אביב, קצינים בדרגות בכירות מאוד יהיו נוכחים במשחק ויפקחו על עבודת השוטרים והסדרנים. יש לציין כי במשטרה הבהירו לאנשים שמנהלים את האבטחה מדי שבוע עבור מכבי תל אביב כי מדובר באירוע חד פעמי וכי אין בכוונת המשטרה לנהל את המשחקים בהמשך.

היום הוציאה מכבי תל אביב הודעה שבה הבהירה כי המועדון ינהג באפס סבלנות כלפי אוהדים שינסו להפר סדר. כמו כן, הובהר לאוהדים כי המשטרה תבצע בדיקות שכרות בדרכים המובילות לבלומפילד ובכניסות לאיצטדיון וכי מי שינדוף ממנו ריח של אלכוהול, לא יורשה להיכנס לתחומי בלומפילד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully