וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופו: "יש לריאל מדריד כישרון אדיר וקבוצה חזקה מאוד"

29.1.2015 / 13:09

במכבי תל אביב דרוכים למפגש עם ריאל מדריד הערב (חמישי, 21:05, שידור ישיר בוואלה! ספורט ובאפליקציות): "גם בעונה שעברה היו לנו מהמורות בדרך, אבל זה חלק מהכדורסל. רמת המשחק שלנו עלתה"

סופוקליס שחורציאניטיס מכבי תל אביב מול טיבור פלייס ברצלונה. ברני ארדוב
"הם יגיעו 'מוכנים לעסקים'". שחורציאניטיס/ברני ארדוב

מכבי תל אביב, שהשיגה שלושה ניצחונות רצופים בטופ 16, תתמודד הערב (חמישי, 21:05, שידור ישיר בוואלה! ספורט) נגד ריאל מדריד. בעונה שעברה נפגשו שתי הקבוצות במעמד הגמר, ואילו הערב הן תתמודדנה בקרב על ראשות הבית. אלכס טיוס, ששב לאימונים ביום שלישי, יעמוד לרשותו של גיא גודס.

אם במכבי תל אביב אמרו כאן כבר לפני שבועות כי "הזמן משחק לטובתנו, גיא גודס לא חשש אתמול לשלוח מסר לגל מקל, כשאמר: "היו הפרשים גדולים מאוד במשא ומתן עם מקל בעבר, אבל אם הוא ירצה, יש לו בית לחזור אליו. לא דיברו איתו ביומיים האחרונים עד כמה שאני יודע, אבל אם הוא יחליט לחזור לאירופה, נקבל אותו בזרועות פתוחות".

סופוקליס שחורציאניטיס אמר לקראת ההתמודדות: "ריאל מדריד נמצאת בכושר מצוין. הם יגיעו 'מוכנים לעסקים', אך גם אנחנו. כמו בעונה שעברה, הם מציגים עונה נהדרת, חוץ ממשחק סיום העונה". הסנטר הוסיף: "יש שם כישרון אדיר וקבוצה חזקה מאוד. הייתה להם עונה מצוינת, אבל זה לא הסתיים טוב. אני מאמין שהשחקנים שלהם הרבה יותר נחושים העונה להשיג תארים ולהצליח. לכן גם אנחנו במכבי צריכים להיות מודעים לכך ולהיזהר. עם זאת, אנחנו אלופי אירופה ואנחנו צריכים יכולת בהתאם למעמד הזה. גם בעונה שעברה היו לנו מהמורות בדרך, זה חלק מהכדורסל. מכבי רגילה להיות בטופ, וכך גם השחקנים צריכים לעשות את זה. רמת המשחק שלנו עלתה וכולנו אנרגטיים ומוכנים לשחק".

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully