וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוי לשחקנים: "אין טלפונים בחדר ההלבשה, אני דורש רצינות"

29.1.2015 / 10:00

מאמנה החדש של בית"ר ירושלים ערך אסיפה ראשונה עם שחקני הקבוצה: "יכול להיות שנשנה את השיטה". מוקדם יותר הגן על טביב: "הוא ראוי להיות מעורב, המילה האחרונה היא שלו"

יוסי ציפקיס

זו הייתה יממה סוערת מבחינתה של בית"ר ירושלים, שהחלה עם פרידה מעט מוזרה מהמאמן מנחם קורצקי, ומיד לאחר מכן מונה לתפקיד גיא לוי שסגר על חוזה עד לתום העונה. אם זה לא מספיק, במהלך שעות הערב אתמול (רביעי) הודיע בית הדין של ההתאחדות לכדורגל על הפחתת נקודה בפועל ממאזן הקבוצה בעקבות התפרעות האוהדים במשחק נגד מכבי נתניה, והבוקר כבר התגלו כתובות נאצה שרוססו במשרדי ההתאחדות לכדורגל, שבהן נכתב "בית"ר טהורה לעד". בשעות הבוקר נערכה מסיבת העיתונאים להצגתו של לוי כמאמן הקבוצה, ובה הוא התייחס למצב הקבוצה שאותה קיבל ולמטרות שאותן הוא מעמיד עד לסיום העונה. בנוסף, הוא התייחס למעורבותו של אלי טביב בקבוצה, ואמר: "המילה האחרונה היא של בעל הבית".

כתובות נאצה רוססו במשרדי ההתאחדות: "בית"ר טהורה לעד"

גיא לוי מאמן בית"ר ירושלים. יוסי ציפקיס
רוצה כדורגל אטרקטיבי. גיא לוי/יוסי ציפקיס

גיא לוי, מאמן בית"ר ירושלים, אמר בתחילת דבריו: "אני לומד את הקבוצה והשחקנים, ולא ממש הכנתי את עצמי למסיבת עיתונאים. אני שמח שהגעתי לבית"ר ירושלים, זה המועדון הכי גדול בארץ. זו זכות בשבילי להגיע למועדון כזה ואני מודה לאלי טביב שבחר לי בתפקיד. צר לי על מנחם, הוא לא מידידי הקרובים, אבל כשמאמן מפוטר, זו לא הרגשה טובה. אני מאחל לו הצלחה בהמשך הדרך.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
גיא לוי מאמן בית"ר ירושלים. יוסי ציפקיס
שם את ההתרגשות בצד. גיא לוי/יוסי ציפקיס
"המועדון הזה נבנה עם שחקנים מוכשרים מאוד, למועדון הזה יש עתיד ורוד וטוב, והשנה אנחנו צריכים להיצמד למטרות שאלי התווה בתחילת השנה - פלייאוף עליון"

"באתי לכאן כי אני חושב שיש פה קבוצה טובה", המשיך המאמן. "צריך להחזיר לפה את השמחה כדי שאנשים יהיו בטוחים בעצמם. אנחנו צריכים לשאוף לעשות הצלחות. המועדון הזה נבנה עם שחקנים מוכשרים מאוד, למועדון הזה יש עתיד ורוד וטוב, והשנה אנחנו צריכים להיצמד למטרות שאלי התווה בתחילת השנה - פלייאוף עליון. חשוב לנו שהקהל ייהנה מכדורגל פתוח ואטרקטיבי, זה מה שננסה לספק לו".

על הציפיות שלו, אמר לוי: "עברתי עליות וירידות כמו כל מאמן. הקהל שלנו זה כוח רציני ביותר, ואני רוצה שיראו קבוצה טובה. הסיפור זה לא אני. באתי לעזור לשחקנים ולמועדון ואני מאמין שתהיה לנו דרך טובה".

על שיתוף הפעולה הצפוי לו עם אלי טביב, אמר לוי: "אני מכיר את אלי כבר הרבה שנים, אני מאמן למעלה מ-20 שנה. אלי משקיע מהכסף שלו, מהבית, והוא בהחלט ראוי להיות מעורב וזה קורה בכל הקבוצות. זה לא שונה ממכבי חיפה או בבאר שבע. אני עובד של בית"ר ירושלים ושל אלי טביב, והוא בהחלט ראוי לקבל דין וחשבון גם על דברים מקצועיים". לשאלה אם הוא לא חושש מפני התערבות של הבעלים, הוא השיב: "אלי טביב לא מאתמול בכדורגל, הוא הרבה שנים נמצא פה, והוא יודע טוב מאוד מה הגבול. הוא מבין בכדורגל ואני לא רואה בזה שום בעיה בכלל. עושים מזה משהו שלא קיים".

אלי טביב הבעלים של בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
"הוא מבין בכדורגל ואני לא רואה בזה שום בעיה בכלל". אלי טביב/ברני ארדוב
"הסגל הנוכחי הוא טוב, אבל יש הרבה עבודה לעשות איתו. אנחנו יודעים שאנחנו רוצים להביא חלוץ, ומעבר לזה אם נמצא עוד משהו טוב, נביא"

על השיחה עם טביב, אמר: "דיברנו יותר מכמה דקות, סיפרתי לו איך שאני רואה את הקבוצה, והוא נמצא במיאמי ולכן עשינו את הדברים בטלפון. הוא דיבר איתי על הקבוצה, ואמרתי מה שאני חושב מבחינה מקצועית. אחר כך עברנו לדבר עם נושאים כמו משכורת, וזהו".

על האפשרות לחיזוק, אמר לוי: "זה יהיה טיפשי מצידנו לזרוק כסף סתם על שחקנים שהם פלופ. להביא שחקנים זה הכי קל בעולם. אין בעיה להגיד חיזקנו, ואחרי שבועיים תגידו לי: 'מה הבאתם, פלופ'. ברור לכולם שצריך להתחזק. על זה לא תיפול הקבוצה, אבל ברור שאנחנו רוצים להביא חלוץ. כל המועמדים שדיברו עליהם בשבוע-שבועיים האחרונים הם רלוונטיים במידה כזו או אחרת. אף קבוצה לא ששה לשחרר חלוצים, וכשיתאים לנו מישהו, נביא אותו. הושקעו הרבה מאוד כספים בבניית הקבוצה, שילמו למכבי פתח תקוה. הסגל הנוכחי הוא טוב, אבל יש הרבה עבודה לעשות איתו. אנחנו יודעים שאנחנו רוצים להביא חלוץ, ומעבר לזה אם נמצא עוד משהו טוב, נביא. אם לא, אז לא".

על התחושות שלו עם הגעתו, אמר לוי: "אני שמח להגיע לפה, יש התרגשות מסוימת, אבל אני גם מודע לעבודה שצריך לעשות. אני מתרכז בדברים המקצועיים, ופחות בהתרגשות. עברתי דבר או שניים בכדורגל. הייתי באצטדיונים גדולים באליפויות אירופה, הייתי באכזבות ובהצלחות".

גיא לוי קיים אסיפה ודיבר עם השחקנים: "אני רוצה שתהיה פה יותר רצינות, אני שונה ממה שהיה פה קודם. כל אחד והסגנון שלו. אני דורש יותר רצינות בשעתיים שאנחנו פה. יכול להיות שנשנה את השיטה. איציק כהן ותומר סוויסה לא שכחו להבקיע, אבל אנחנו צריכים להגיע לכמה שיותר מצבים. זו אחריות שלנו, לא הרבה זוכים לשחק מול כמות כזו של קהל, אנחנו צריכים ליהנות מזה".

כתובת גרפיטי על משרדי ההתאחדות לכדורגל. האתר הרשמי של ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
הכתובות שרוססו במשרדי ההתאחדות לכדורגל/אתר רשמי, האתר הרשמי של ההתאחדות לכדורגל

באסיפה הראשונה שערך לשחקניו אמר לוי: "אלי טביב ומנחם קורצקי בנו כאן קבוצה באופן חכם. אני רואה פה קבוצה טובה שלעתיד צריכה לחזור ולהיות בטופ של הכדורגל הישראלי. אנחנו צריכים להביא את היכולת הטובה שלכם, את אחזקת הכדור, לכיבוש שערים וניצחונות. זה שם המשחק בכדורגל. בית"ר זה מועדון גדול, דבר שצריך לקבל ביטוי. הרבה שחקנים רוצים להגיע לכאן. אין לי כוונה להביא שלושה-ארבעה שחקנים על הראש שלכם. אנחנו רוצים חיזוק נקודתי, אני אתן לכם את הבמה להצליח".

אושרי דודאי, דובר המועדון, התייחס לעונש שספגה הקבוצה, ואמר: "אין ספק שהמועדון מגנה כל פעולה אלימה וכל פעולת השחתה מכל סוג שהיא. בתגובת המועדון על העונש הלא פרופורציונלי שספגנו, שמוכיח שאין אחידות דין, התרענו שענישה שכזו רק תתסיס, תגרום ותכשיר את הקרקע לפעולות מהסוג הזה. צריך לעשות בדק בית במוסדות ההתאחדות לכדורגל כדי להיווכח שלא קיימת אחידות, וכנראה שיש קבוצות שוות יותר ושוות פחות. בית"ר כנראה נמנית בין הקבוצות שהן שוות פחות".

ובינתיים, גם אתמול בערב בית"ר לא הצליחה להתקדם משמעותית עם אחד החלוצים שבהם היא מעוניינת. גליינור פלט חתם בגו אהד איגלס ההולנדית. מרקו שצ'פוביץ' עדיין מעדיף לבדוק אופציות בחו"ל ובנוגע לניק פרוסוויץ' הגרמני, נראה כי בבית"ר אינם מתלהבים לעמוד בשכרו הגבוה.

בבית"ר אמרו אתמול כי בסיטואציה הנוכחית רק אם ייסגרו כל הפרטים עם אחד הזרים עד מחר, ניתן יהיה לטפל בכל הפרוצדורות ולהביאו לישראל. מעבר לכך, בבית"ר מקווים כי מכבי חיפה תשחרר את אלון תורג'מן או שמעון אבוחצירא, אך גם כאן קיים חוסר ודאות, ולא מן הנמנע כי לא יצטרף אף שחקן רכש עד לתום מועד ההעברות או אולי יגיע חלוץ ישראלי צעיר בלבד.

יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully