וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

2:2 דרמטי בין שפילד יונייטד לטוטנהאם, שעלתה לגמר גביע הליגה

כריסטיאן אריקסן מנע הארכה עם שוויון בדקה ה-89, אחרי צמד מפתיע של אדאמס בן ה-18. היריבה בוומבלי: צ'לסי. אלברו מוראטה העניק ליובנטוס 0:1 דרמטי על פארמה בדרך לרבע גמר הגביע

קשר טוטנהאם כריסטיאן אריקסן חוגג. AP
הציל את טוטנהאם. אריקסן/AP

טוטנהאם נגד צ'לסי. זה הדו קרב שמחכה לנו בגמר גביע הליגה האנגלי. כך נקבע הערב (רביעי), אחרי 2:2 דרמטי של התרנגולים מול הסינדרלה התורנית, שפילד יונייטד. טוטנהאם הגיעה למשחק מלאת ביטחון, עם שער חובה שסחבה מהמשחק הקודם, ואף עלתה ליתרון 0:1 כבר בדקה ה-28 מרגלי כריסטיאן אריקסן. אבל אז, בדקה ה-74, נכנס למגרש צ'ה אדאמס בן ה-18 ושינה לחלוטין את מאזן הכוחות. הצעיר הכישרוני הניף את אוהדי שפילד לשמיים עם צמד מהמם בדקות 77 ו-79, וכמעט שלח את המשחק להארכה במו רגליו, אבל התרנגולים הגיבו במהירות וכריסטיאן אריקסן, שוב הוא, קבע 2:2 דרמטי מבישול של הארי קיין.

גם באיטליה קיבלו דרמה של הדקות האחרונות, שבסיומה העפילה יובנטוס לחצי גמר הגביע אחרי 0:1 על פארמה. הגברת הזקנה התקשתה מאוד באניו טארדיני במשך דקות ארוכות, ניסתה ללחוץ, אבל רק בדקה ה-89, רגע לפני ההארכה, קיבלה את מבוקשה. קלאודיו מרקיזיו מסר כדור עומק חכם לעבר אלברו מוראטה, שחלף על פני שחקני הגנה וגלגל מקרוב לרשת של מיראנטה. החבורה של מסימיליאנו אלגרי תפגוש בחצי הגמר את המנצחת מבין רומא ופיורנטינה, שתפגשנה בשבוע הבא.

חלוץ יובנטוס אלברו מוראטה חוגג. GettyImages
הציל את יובנטוס. מוראטה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully