וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות אפריקה 2015: היריבה של גרנט וגאנה תוכרע בהגרלה

גינאה ומאלי סיימו ב-1:1 שלישי בשלב הבתים ושמרו על שוויון מוחלט ביניהן, ולכן העולה השנייה לרבע הגמר תיקבע בהגרלה. חוף השנהב עלתה מהמקום הראשון עם 0:1 על קמרון ותפגוש את אלג'יריה

סיידו קייטה שחקן נבחרת מאלי. AP
לא מאמין שהכול יוכרע בהגרלה. סיידו קייטה/AP

כזה דבר לא זכור כבר שנים: העולה השנייה לרבע הגמר מבית ד' ומי שתהיה היריבה של אברהם גרנט וגאנה בשלב הבא של אליפות אפריקה 2015, תיקבע מחר (חמישי) בהגרלה. גינאה ומאלי סיימו הערב ב-1:1 ביניהן, וכך שמרו על שוויון מוחלט לאורך כל שלב הבתים - שלוש תוצאות 1:1. היחידה ששברה את השוויון הייתה חוף השנהב, שניצחה 0:1 את קמרון ועלתה מהמקום הראשון, לקראת מפגש ברבע הגמר עם אלג'יריה.

משחקי רבע הגמר:

קונגו - הרפובליקה הדמוקרטית של קונגו (שבת, 18:00)
טוניסיה - גינאה המשוונית (שבת, 19:30)
גאנה - מאלי/גינאה (ראשון, 18:00)
חוף השנהב - אלג'יריה (ראשון, 21:30)

מקס גראדל שחקן נבחרת חוף השנהב. AP
המושיע של חוף השנהב. מקס גראדל/AP

קמרון - חוף השנהב 1:0

הפילים הצליחו לשבור את השוויון הנדיר הזה של בית ד' והעפילו לרבע הגמר מראשות הבית, למרות שלב ראשון מאכזב למדי. ז'רביניו המורחק ראה את חבריו לוחצים את קמרון ומשיגים את ההכרעה משער נפלא של מגקס גראדל, קשרה של סנט אטיין, שירה מ-20 מטרים בדקה ה-36. קמרון סיימה אחרונה וללא ניצחון.

גינאה - מאלי 1:1

שתי הנבחרות עם 1:1 בכל אחד משלושת המשחקים בשלב הבתים. קווין קונסטן דייק מהנקודה הלבנה בדקה ה-15 והעלה את גינאה ליתרון, כשמנגד סיידו קייטה החמיץ פנדל בחלוף שלוש דקות ותפס את הראש. למזלו, מודיבו מאיגה הציל אותו ואת מאלי עם השוויון בדקה ה-47, כשנגח מקרוב לרשת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully