וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע ספרדי: ברצלונה בחצי הגמר אחרי 2:3 על אתלטיקו מדריד

הקטלאנים המשיכו את הכושר המטורף גם בקלדרון: צמד של ניימאר (10 ו-41) ועצמי של מירנדה (38) הפכו שערים של טורס (אחרי 38 שניות) וראול גרסיה (30 בפנדל). גבי ומריו סוארס הורחקו לאלופה, ארדה טוראן זרק נעל על הקוון

ברצלונה עלתה הערב (רביעי) לחצי גמר הגביע הספרדי אחרי 2:3 על אתלטיקו מדריד באחד המשחקים הגדולים שידע הכדורגל הספרדי בשנים האחרונות. אתלטיקו, שהדיחה את ריאל מדריד בשלב הקודם, הגיעה למבצר הביתי שלה בקלדרון אחרי ה-1:0 המינימאלי במשחק הקודם אך פגשה יריבה שהגיע אחרי שישה ניצחונות רצופים ופשוט פירקה את הגנת הברזל שלה עם שלושה שערים במחצית הראשונה. כל האירועים במשחק הזה התרכזו ב-45 הדקות הראשונות. טורס הדהים עם שער נהדר כבר אחרי 38 שניות, אבל ניימאר הלוהט השווה כעבור 10 דקות אחרי שיתוף פעולה עם מסי וסוארס. ראול גרסיה נהנה מפנדל מפוקפק (30) והפיח תקוות אצל האלופה, אבל שער עצמי של מירנדה (38) ועוד אחד של ניימאר ארבע דקות לפני ההפסקה חיסלו את תקוותיה של אתלטיקו מדריד.

שחקני האלופה זעמו בצדק על כך שלא נשרק לטובתם פנדל אחרי נגיעת יד ברורה של אלבה לפני השער השלישי של בארסה, גבי השתולל בהפסקה והורחק במחצית, אבל האירוע הביזארי ביותר התרחש שלוש דקות אחרי ההפסקה. ארדה טוראן זעם על בעיטה חופשית שלא נשרקה לקבוצתו ופשוט השליך נעל על הקוון, שבנס פספה את ראשו. השופט הסתפק בכרטיס צהוב ולקראת הסיום הורחק גם מריו סוארס בצהוב שני אחרי עבירה גסה על ליאו מסי. לראשונה אחרי 182 משחקים ביתיים שלו כמאמן אתלטיקו, דייגו סימאונה סופג שלושה שערים במחצית אחת. בארסה מנגד, ממשיכה את המומנטום האדיר שלה מאז אותו הפסד מדובר מול ריאל סוסיאדד לפני פחות מחודש, משיגה ניצחון שביעי רצוף ותפגוש בחצי הגמר את המנצחת במשחק בין חטאפה לוויאריאל. אתלטיקו תתרכז בליגה ובליגת האלופות, שם היא נמצאת חזק בעניינים.

ניימאר חוגג עם שחקני ברצלונה. GettyImages
בכושר אדיר. ניימאר חוגג בקלדרון/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully