וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדחה הערעור נגד העונש של מכבי חיפה, פאקו נקנס ב-5,000 ש"ח

28.1.2015 / 17:00

העונש שהוטל על הירוקים בעקבות התפרעות האוהדים נגד מכבי תל אביב יוותר על כנו. מאמן האלופה נענש בבית הדין על הרחקתו במשחק מול מ.ס. אשדוד, כשלקנס התווספה גם הרחקה על תנאי

one

העונש שספגה מכבי חיפה בעקבות התפרעות האוהדים נגד מכבי תל אביב במשחק הביתי באצטדיון על שם סמי עופר יוותר על כנו. כך נקבע הערב (רביעי) בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל. בערעור, שהוגש על ידי ההתאחדות עצמה, עלתה הדרישה להחמיר בעונש של הירוקים, שספגו בעקבות ההתפרעות שני משחקי רדיוס על תנאי לשנה, קנס של 30 אלף שקל וסגירת היציע הצפוני לשלושה משחקים. למרות הלחץ, הוחלט לדבוק בעונש המקורי. כזכור, אוהדי מכבי חיפה התפרעו והשליכו מצתים לעברו של כוכב מכבי תל אביב ערן זהבי.

פאקו אייסטרן, מאמנה של מכבי תל אביב, ספג קנס בסך 5,000 שקלים והורחק למשחק אחד על תנאי, בעקבות הרחקתו מתחומי המגרש במשחק הליגה נגד מ.ס. אשדוד ביום שבת. כזכור, מאמן האלופה יצא מהאיזור הטכני והגיע קרוב לדגל הקרן, תוך שהוא מוחה לעבר עוזר השופט בתנועות ידיים. פאקו, שהתנצל לאחר מכן בפני צוות השיפוט, הואשם בהתנהגות בלתי הולמת וספג את העונש.

כמו כן, מכבי תל אביב נקנסה ב-3,000 שקלים בעקבות הופעה למשחק בניגוד להוראות. בעת בחירות התלבושות התבקשה מכבי תל אביב להביט סט בצבע לבן, אך אנשי הקבוצה מסרו כי אין ברשותם סט כזה ועל כך נקנס המועדון.

מאמן מכבי תל אביב פאקו אייסטרן. ניב אהרונסון
רק קנס כספי. פאקו אייסטרן/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully