וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אושר מינויו של פיני גרשון למנהל המקצועי של נבחרות ישראל

28.1.2015 / 16:44

איגוד הכדורסל העביר את המינוי בישיבת הנהלה, וביום ראשון הקרוב יוצג גרשון במסיבת עיתונאים רשמית. גם השנה משחקי חצי גמר וגמר גביע המדינה לנשים יתקיימו בבית מכבי בראשון לציון

פיני גרשון, עוזר מאמן מכבי תל אביב. ניב אהרונסון
המינוי עבר כצפוי. גרשון/ניב אהרונסון

הנהלת איגוד הכדורסל אישרה היום (רביעי) ברוב גדול את מינויו של פיני גרשון למנהל המקצועי והיועץ של נבחרות ישראל והאגף המקצועי. ביום ראשון, 1 בפברואר, בשעה 13:00, תתקיים באיגוד הכדורסל מסיבת עיתונאים בה יוצג גרשון, שמשמש כיום עוזר מאמן מכבי תל אביב ובעבר זכה שלוש פעמים ביורוליג עם הקבוצה.

בתוך כך, איגוד הכדורסל הודיע שמשחקי חצי גמר וגמר גביע המדינה לנשים יתקיימו גם השנה בבית מכבי בראשון לציון. המשחקים אמורים להתקיים ב-16 וב-19 במרץ. מכיוון שב-19 במרץ ייערך אחד המשחקים של גמר היורוקאפ לנשים, אז אם מכבי אשדוד תעבור את שלב רבע הגמר, ישונה מועד המשחקים, וחצאי הגמר יערכו ביום חמישי 12 במרץ והגמר ביום שני 16 במרץ. ביום הגמר לנשים ייערך גמר נערות ב'.

הנהלת האיגוד קיבלה את המלצות ועדת ארגון והשנה משחקי הגמר לבנים ולבנות לא יתקיימו במרכז הארץ. ערב הגמרים לילדות ונערות א', יתקיים ב-31 במרץ באולם החדש בזיכרון יעקב. ערב הגמרים לילדים, נערים ונוער, יערך ב-1 באפריל באולם בקרית אתא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully