וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון ג'יימס המשתכר הגבוה ביותר ב-NBA

דירוג פורבס: קינג ג'יימס יכניס בשנה הקרובה 64.6 מיליון דולר, כאשר שכרו יגיע ל-20.6. דוראנט נושף בעורפו, קובי בריאנט שלישי, וגם דרק רוז וכרמלו אנתוני נמצאים בצמרת

לברון ג'יימס, קליבלנד קאבלירס. AP
כסף לא יחסר לו השנה. לברון ג'יימס/AP

לברון ג'יימס הוא שחקן ה-NBA שמרוויח הכי הרבה כסף, כך עולה מדירוג שערך מגזין פורבס. מתברר כי הכוכב הגדול של קליבלנד מרוויח 20.6 מיליון דולר ב-2015, ויחד עם שאר הרווחים ממקורות הכנסה אחרים הוא מגיע ל-64.6 מיליון דולר. לא הרבה אחריו נמצא הכוכב של אוקלהומה סיטי, קווין דוראנט, שמשלשל לכיסו שכר של 19 מיליון דולר, כשבסך הכול הוא מרוויח 54 מיליון דולר.

קובי בריאנט אמנם גמר את העונה, אבל לפחות מבחינה כלכלית נראה שהוא מסודר. הבלאק ממבה מדורג שלישי בדירוג עם שכר של 23.5 מיליון דולר ובסך הכול הוא עתיד להכניס 49.5 מיליון בשנה הקרובה. דרק רוז משיקגו מדורג במקום הרביעי, ושכרו מוערך בכ-18.9 מיליון דולר ובסך הכול הרווחים שלו יגיעו ל-38.9 מיליון דולר. את החמישייה הראשונה סוגר כרמלו אנתוני מהניקס עם שכר של 22.5 מיליון דולר ורווחים בגובה 30.5 מיליון דולר.

בחמישייה השנייה נמצאים דויין וויד (מקום שישי, רווחים בגובה 27 מיליון דולר), אמארה סטודמאייר (מקום שביעי, 23.4 מיליון דולר), כריס פול (מקום שמיני, 26.1 מיליון דולר), דוויט הווארד (מקום תשיעי, 25.9 מיליון דולר) ובלייק גריפין (מקום עשירי, 24.7 מיליון דולר).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully