וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פתח תקוה: גיא לוי הוצע לקבוצה כמחליף לבר און

28.1.2015 / 13:23

עוד מאמן הוצע לקבוצה בעקבות ההדחה מהגביע והמצב בליגה, המנכ"ל עינב: "ההדחה כואבת אבל הכל כרגיל, מתרכזים בליגה". גביש: "ההפסד אכזרי כמו לתפוס את חברה שלך בוגדת"

one

שעות ספורות לפני שסגר אמש (שלישי) בבית"ר ירושלים, עוד הוצע גיא לוי לתפקיד מאמן הפועל פתח תקוה. בעקבות ההדחה מגביע המדינה בדרבי והמצב המדאיג בטבלת הליגה, ניסו לשכנע את ראשי הפועל פתח תקוה לקחת את המאמן במקום עידן בר און.

עידן בר און מאמן הפועל פתח תקוה. ברני ארדוב
הלחץ גובר. בר און/ברני ארדוב

"אין יום שלא פונים אלינו ומנסים להציע לנו מאמנים אחרים", סיפר מנכ"ל הפועל פתח תקוה יורם עינב. "יש המון ידיעות בתקשורת על מאמנים שכביכול פנינו אליהם בזמן שסוכנים ומקורבים הם אלה שפונים אלינו ומציעים כל הזמן. אחד המקרים האחרונים היה עם זאב זלצר. מישהו הציע אותו לנו ובכלל לא הספקנו לחשוב עליו כשאותו בן אדם אמר שזלצר לא מעוניין בתפקיד".

על מעמדו של בר און אמר עינב: "אין שום שינוי ואין שום דבר חדש. הכל אצלנו כרגיל. ההדחה מגביע המדינה כאבה לנו במיוחד כשמדובר בדרבי, אבל אנחנו ממשיכים הלאה למשימה החשובה באמת והיא הישארות בליגה".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
עודד גביש שחקן הפועל פתח תקוה. ברני ארדוב
"אכזרי כמו להיכנס עם רכב בקיר". גביש/ברני ארדוב

בלם הפועל פתח תקוה עודד גביש היה מאוד מאוכזב אחרי השער שספגה הקבוצה בדקה ה-90. "היה דרבי באווירה כמוה אני לא זוכר שנים במגרש. גם באיצטדיונים גדולים באירופה אין אווירה כמו הדרבי של פתח תקוה", אמר תחילה גביש. "ההפסד היה אכזרי כמו להיכנס עם רכב בקיר. כמו לתפוס את החברה שלך במיטה עם החבר הכי טוב שלך ואז אתה מרגיש שהתקרה נופלת עליך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully