וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרע בשריר לאלטמן, אוהדי הפועל פתח תקוה קיללו את השחקנים

רן בן שמעון שיבח את כובש שער הניצחון עידן שמש, וסירב להתנצל על העימות עם מוסא: "הוא לא ניסה לחנוק אותי, במקרה שלי זה קשה". פציעה קשה לקשר הפועל, האוהדים קראו: "בושה, תרדו ליגה"

one

הרבה מאוד אמוציות ועצבים היו הערב (שלישי) באצטדיון המושבה, לפני שעידן שמש קבע 0:1 עם שער דרמטי בדקה ה-90, ושלח את מכבי פתח תקוה לרבע גמר גביע המדינה על חשבון יריבתה העירונית הפועל פתח תקוה. במהלך המשחק נרשם עימות חריג בין מאמן מכבי רן בן שמעון עם מגן הפועל קובי מוסא, במהלכו החליפו השניים דחיפות ומוסא אף נראה מנסה לחנוק את המאמן.

אם לא די בכך, המשחק האלים גבה קורבן נוסף: עומרי אלטמן, שספג תיקול חריף ומיד הוחלף. על פי ההערכה הראשונית, אלטמן סובל מקרע בשריר, שיגרום לו להיעדרות ממושכת מהמגרשים. לירוי צעירי עבר צילום בבית החולים והתגלה כי אין לו שבר, אלא רק חבלה חזקה.

עשרות אוהדי הפועל פתח תקוה התגודדו מחוץ ליציאה מחדר ההלבשה והחלו לקלל את השחקנים וההנהלה. "בושה, ככה תרדו ליגה", "אין לכם כבוד", "לא מגיע לכם ללבוש את החולצה של הפועל פתח תקוה", היו בין הקריאות שהשמיעו. המשטרה חצצה והפרידה בין מעבר השחקנים לאוהדים.

מאמן מכבי פתח תקוה רן בן שמעון חוגג עם נאור פסר, דניאל דימוב. ברני ארדוב
לא מתנצל. בן שמעון חוגג עם שמש בסיום/ברני ארדוב

רן בן שמעון: "צריך להגיד את האמת, יש פה חבר'ה שבכל משחק משאירים מה שיש להם על המגרש. אני שבוע אחרי שבוע מדבר על האיכות של הנעת הכדור. זה הדבר היחיד שאני יכול לציין, אבל מה שחשוב במשחק גביע זה לעבור שלב וזה שנתנו לאוהדים לשמוח".

על העימות עם קובי מוסא: "היה כאן דרבי מאוד אמוציונלי. לפעמים קורים דברים קטנים, הכול בסדר. מה שקרה כבר נשכח. זה חלק מהחיים, ממשיכים הלאה".

על המבקיע עידן שמש: "יכול להיות שהיית צריך לשלוף אותו יותר מוקדם. זה ילד שכל הטוב מגיע לו. הוא מבוסס על הרבה רצון, הייתי צריך להשתמש בו יותר מוקדם העונה".

עוד באותו נושא

מכבי פתח תקוה העפילה לרבע גמר גביע המדינה אחרי 0:1 בדרבי

לכתבה המלאה
עידן בר און מאמן הפועל פתח תקוה. ברני ארדוב
"אכזרי". בר און/ברני ארדוב

"לא מכיר קבוצה שמגיעה למשחק גביע ואומרת 'בוא נשחק טוב ונפסיד'", אמר המאמן המפסיד עידן בר און. "בשורה התחתונה הפסדנו בגלל גול כואב מאוד בדקה ה-90. אין משמעות לצורת המשחק. בדרבי יש הרבה אמוציות, כוח, אגרסיביות ומי שרוצה יותר, מנצח. רצינו לא פחות ממכבי פתח תקוה, אבל נכנעו לשער אכזרי. לא יצאנו מהר קדימה. רצינו לצאת למתפרצות, ועשינו את זה רק בדקה ה-92 כשאיתמר ניצן לקח כדור גדול. חבל. החבר'ה התאכזבו מהסיום, אבל אנחנו מודים לקהל שלנו שנתן תמיכה אדירה".

כאשר נשאל על האלימות שהייתה במגרש, כולל העימות בין רן בן שמעון לקובי מוסא, השיב המאמן: "בדרבי של פתח תקוה הכול יכול לקרות. זה דרבי חם, אין פה כדורגל יפה. זה כוח, אגרסיביות, מלחמה, רצון. אני לוקח מהדרבי הזה המון הקרבה, יש כאן חבר'ה פייטרים שעושים את המקסימום. זה מועדון גדול ואנחנו עושים הכול על מנת לשמח את הקהל".

על הפציעה של עומרי אלטמן: "לצערי זו פציעה לא פשוטה. יש לו קרע בשריר ואני מקווה מאוד שזו לא תהיה היעדרות ארוכה, אבל כרגע זה לא נראה טוב".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זועמים. אוהדי הפועל פתח תקוה מחוץ לחדר ההלבשה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully