וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצחון שביעי ברציפות לקליבלנד, 95:103 על דטרויט

קיירי אירווינג להט עם 38 נקודות (6 מ-10 מהשלוש), לברון ג'יימס הדאיג כשנפל רע ונפצע אבל התאושש עם 32 נקודות, והקאבס של בלאט ממשיכים לדהור למרות ערב לא מאוזן

דיוויד בלאט מאמן קליבלנד קאבלירס. AP
רגעי חשש. בלאט/AP

מאזן: 20:26 (מקום 5 במזרח)

המשחק הבא: בבית מול פורטלנד, בלילה שבין רביעי וחמישי

עשרת המשחקים האחרונים: ניצחון - ניצחון - ניצחון - ניצחון - ניצחון - ניצחון - ניצחון - הפסד - הפסד - הפסד

מדד הטריו: מדד הטריו: לברון ג'יימס ממשיך להיות בלתי ניתן לעצירה, כשהלילה קלע 32 נקודות (11 מ-24 מהשדה), אליהן הוסיף 7 אסיסטים ו-6 כדורים חוזרים, אבל האיש החם הלילה של קליבלנד היה קיירי אירווינג, עם 38 נקודות (13 מ-23 מהשדה, 6 מ-10 מהשלוש, 6 מ-6 מהקו), כולל 6 אסיסטים ו-3 חטיפות. קווין לאב הסתפק ב-7 נקודות (1 מ-8 מהשלוש), 8 ריבאונדים ו-4 אסיסטים.

לברון ג'יימס, קליבלנד קאבלירס. AP
הגע המלחיץ של הערב. זה הסתדר. לברון/AP

קליבלנד מסרבת לעצור: הקאבס רשמו הלילה (בין שלישי לרביעי) ניצחון שביעי ברציפות, 95:103 על דטרויט, והקבוצה של דיוויד בלאט ממשיכה בכושר הקליעה החיובי, עם עוד ערב של 100 נקודות ומעלה רביעי ברציפות). מי שלקחו פיקוד הלילה היו לברון ג'יימס (32 נקודות) וקיירי אירווינג שהשווה שיא עונתי של 38 נקודות. השניים קלעו ביחד 70 נקודות ב-51 אחוז מהשדה, בעוד כל יתר השחקנים קלעו ביחד 33 נקודות ב-33 אחוזים מהשדה. לא מאוזן, אבל בינתיים זה מספיק.

דטרויט, שהביכה את הקאבס במהלך התקופה הרעה שלה עם ניצחון ב-23 הפרש, הובילה אחרי הרבע הראשון 17:19, שמהלכו שתי הקבוצות קלעו ביחד 1 מ-16 (!) מחוץ לצבע. את הרבע השני הקאבס כבר ניצחו 20:30 עם דקות יפות של לברון וקיירי, אבל ברבע השלישי הגיע הרגע שיכול היה לשנות את העונה - לברון ג'יימס נחת רע על הפרקט, לא התרומם, אחז בכאבים את פרק היד הימנית שלו, ובלאט הודה אחרי זה שאלו היו רגעים מדאיגים. "אלה היו דקות של חשש, וזה בלשון המעטה", אמר בלאט, "במצבים כאלה אתה רק מקווה שהוא בסדר". וכן, הוא בסדר. אפשר להבין למה בלאט חושש, הרי מאז שלברון חזר מהפציעה קליבלנד נראית קבוצה חדשה, והיום הוא שוב הראה את זה, עם כמה פעולות יעילות בכל פעם שקבוצה נזקקה לו.

עוד באותו נושא

ניצחון שביעי ברציפות לקליבלנד, 95:103 על דטרויט

לכתבה המלאה
לברון ג'יימס, קיירי אירווינג, קליבלנד קאבלירס. AP
קלעו ביחד 70 נקודות, כל השאר 33ץ לברון וקיירי/AP

קליבלנד אומנם לא פיגרה לאורך כל המחצית השנייה, אבל דטרויט כבר צימקה ל-8 בלבד עם הכדור ביד, אך אז שלשה של קולדוול פופ הלכה החוצה. לאחר מכן לברון קלע ג'אמפר, אירווינג הוסיף עוד שלשה, והפער שוב צמח ל-12, עליו הקאבס שמרו עד הסיום. אירווינג סיים את הערב עם 6 מ-10 מהשלוש, בעוד כל שאר חבריו קלעו מעבר לקשת רק 3 מ-24. קליבלנד סיימה את המשחק עם 41 אחוזי קליעה, אבל רק 9 איבודים.

די ג'יי אגוסטין קלע 19 נקודות וחילק 9 אסיסטים לפיסטונס, אנדרה דראמונד קלע 12 וקלט 17 ריבאונדים (7 בהתקפה), גרג מונרו קלע 17 וקלט 12 כדורים חוזרים, דטרויט עם שלושה הפסדים ברציפות.

קווין לאב, קליבלנד, מול שחקני דטרויט. AP
ערב קליעה בינוני. לאב/AP
קיירי אירווינג קליבלנד קאבלירס חודר מול שחקני דטרויט. AP
השווה שיא עונתי. קיירי/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully