וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאט: "כשלברון משחק כדורסל ברמה אדירה אנחנו קבוצה אחרת"

מאמן קליבלנד נשאל האם ישקול להעניק לכוכב שלו מנוחה נוספת, חייך ואמר: "אל תגרמו לי להתקף לב. השחקנים החדשים עשו אותנו שלמים יותר". ג'יימס: "אנחנו משחקים בצורה הנכונה"

דיוויד בלאט מאמן קליבלנד קאבלירס. AP
נותן הרבה קרדיט לשחקנים החדשים. בלאט/AP

קליבלנד תנסה להאריך את רצף הניצחונות שלה לשבעה הלילה (בין שלישי לרביעי, 2:30) כשתתארח אצל דטרויט. באימון המסכם התייחס המאמן דיוויד בלאט לתקופה המצוינת שעוברת על קבוצתו, ואמר: "לברון הוא המנהיג שלנו, וכשהוא בריא ומשחק כדורסל ברמה אדירה אנחנו קבוצה אחרת, ורואים את זה".

המאמן הישראלי התייחס לשחקנים החדשים - טימופיי מוזגוב, ג'יי אר סמית' ואימון שארמפט - שהוסיפו לקאבלירס המון, וסיפר: "אנחנו קבוצה שלמה יותר עכשיו, יותר מאוזנת ויש לנו יותר עומק. אנחנו משחקים טוב ביחד, וזה מה שחשוב. חלק מהשחקנים שהגיעו קצת שונים מאלה שהיו לנו קודם לכן אז ביצענו קצת שינויים והתאמות, השחקנים החדשים הביאו לנו הרבה רוח, וברור שזה עזר".

לבסוף, נשאל בלאט האם ישקול להעניק ללברון מנוחה נוספת של שבועיים, לאחר שהכוכב שלו חזר כל כך טוב מהפציעה, צחק ואמר לעיתונאי מקומי: "אל תגרום לי להתקף לב בבוקר. כרגע אנחנו טובים מבחינת הדקות שכולם משחקים, הקבוצה שוטפת, משחקת חזק וביחד. אם השחקנים בריאים, הם ישחקו כרגיל".

לברון עצמו הוסיף: "אנחנו משחקים בצורה הנכונה ונותנים לעצמנו הזדמנויות לנצח משחקים. אי אפשר סתם להופיע, צריך להתחרות חזק. אנחנו משחקים טוב יותר עכשיו מברצף הניצחונות שהיה לנו בתחילת העונה. לא הכל תמיד יהיה מושלם, אבל כל עוד נשחק חזק נתמודד עם זה. אנחנו לא חושבים על רצף אלא על המשחק הבא, זה כל מה שחשוב, אני מנסה לעזור לחברים ולעשות מה שצריך כדי לנצח".

אפילו ג'יי אר סמית' מבסוט, על אף ההערכות לפיהן ירד לספסל לטובת אימון שאמפרט. "כל עוד נזכה באליפות, ממש לא אכפת לי", אמר מי שנבחר בעבר לשחקן השישי של העונה. "מבחינתי אני יכול לשבת בחוץ כל הזמן, כל עוד נזכה".

ג'יי אר סמית, קליבלנד קאבלירס. AP
ישמח גם לעלות מהספסל, או לפחות כך הוא אומר. סמית'/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully