וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'לסי ניצחה את ליברפול 0:1 ועלתה לגמר גביע הליגה

אחרי 0:0 בתום 90 דקות הלכו שתי הקבוצות להארכה, שם נגיחה של ברניסלב איבנוביץ' מהגבהה של הזאר (94) הספיקה כדי לשלוח את הבלוז לגמר. היריבה על הגביע: שפילד יונייטד או טוטנהאם

אחרי ההדחה המשפילה מהגביע האנגלי על ידי בראדפורד מהליגה השלישית, התאוששה הערב (שלישי) צ'לסי והעפילה לגמר גביע הליגה האנגלי. הבלוז ניצחו את ליברפול 0:1 בהארכה (אחרי 1:1 מהמשחק הראשון) הודות לנגיחה של ברניסלב איבנוביץ' בדקה ה-94. כעת, מי שתפריד בין הבלוז וזכייה חמישית בתולדותיהם בגביע הליגה תהיה המנצחת בין טוטנהאם ושפילד יונייטד (הגומלין יתקיים מחר, לשפילד יתרון 1:3 מהמשחק הראשון). הגמר יערך ב-1 במרץ בוומבלי.

מוריניו היה עצבני מאוד היום על הקווים, ובחר להעלות הרכב חזק. במחצית הראשונה זה לא ממש עזר, ואם לא שתי הצלות גדולות של טיבו קורטואה, היתה מוצאת עצמה צ'לסי בפיגור. ככל שנקפו הדקות היתה מוליכת הטבלה טובה ומסוכנת יותר, ובשלב מסוים היא גם נרגעה, הניעה כדור ונתנה לדקות לעבור. אחרי 0:0 בתום 90 דקות המשחק הלך להארכה ושם, כאמור, נגיחה של איבנוביץ' הכריעה את ההתמודדות, והוציא את הרוח מהמפרשים של ליברפול. כעת מוריניו וקבוצתו יכולים לעבור להתעסק במשחק חשוב לא פחות: הקרב האדיר מול מנצ'סטר סיטי בשבת.

שחקן צ'לסי ברניסלב איבנוביץ' נוגח מול ליברפול. רויטרס
נגיחה ששווה גמר. איבנוביץ'/רויטרס
שחקני ליברפול, אמרה ג'אן, מרטין שקרטל, לצד מאמן צ'לסי ז'וזה מוריניו. רויטרס
העצבים היו גבוהים. מוריניו זועם על ג'אן ושקרטל/רויטרס
שחקן ליברפול מרטין שקרטל מול שחקן צ'לסי דייגו קוסטה. רויטרס
משחק לוהט בסיומו הבלוז בגמר. דייגו קוסטה מול שקרטל/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully